Forum

Göra den svenska communityn större?

Created 25th November 2010 @ 17:43

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 6 Next »

Defur

Okej, anser ändå inte att det är en orsak till att inte försöka få TF2 till DH igen.
Om det inte växer snart så blir det antagligen mindre och dör ut.
Bättre att försöka lite till innan det är för sent.

fisk

KiH
KiH

jag säger inte att ni inte borde göra det. Gör ni det bör ni dock försäkra er om framgång annars kan ni lika gärna skita i det, för det är inte värt det om dom muppar sig som senast. :/

Mordi

≧◡≦

Sweeds…

Defur

Quoted from Mordi

Sweeds…

vad är det med oss mordi?

trams

-><-

Mor din, nors.

Mordi

≧◡≦

Quoted from Defur

[…]vad är det med oss mordi?

9 har fått mig til å prata veldig bra svenska. Ikke sant? :D

nah but rly, I think it’s great that you’re tryin to make the swedish community bigger. Pretty much because I hang around with sweeds in mumble ever day and yeh..
I’d love to go to lan in sweden to meet you guys!

Mordi

≧◡≦

Also as you can see on my profile I’ve played in 2/3 Swedish teams. I’ve enjoyed and sent a lot of time with the SG guys (deCerto now if I’m not mistaken), Expecially with lynx. Awesome guy. And the Impact Damage guys, lazy hates me because I’m Norwegian tho, but yeh. 3D guys are funny, granny, Fisk, zebbo, cedar, juke, slicke, nøtz, harox, fossen, vero, DEEJEYHH are all great guys that I’ll hopefully meet one day, so yeh defur, sluta ta alt så seriøst och ta en spøk en gang i blandt :)
And defur, atleast u ain’ rus, that’s good :D

And my point is that I Think ur community is good as it is, I would rather see the norwegian community get bigger :p


Last edited by Mordi,

fisk

KiH
KiH

fookin mordi

trams

-><-

Kålrot!

Defur

Quoted from Mordi

well-o-text

Ville bara veta vad du hade att addera till konversationen, ursäkta om det lät överseriöst, blev lite förvånad. : p

*lyckades ta mig egenom mestadels av texten utan google translate*

Mordi

≧◡≦

Quoted from Defur

[…]Ville bara veta vad du hade att addera till konversationen, ursäkta om det lät överseriöst, blev lite förvånad. : p

*lyckades ta mig egenom mestadels av texten utan google translate*

:D

Darkburrow

Jag kom precis tillbaka efter ett härlig paus.. Då dom släppte första items :P Och nu letar man ett team att lira med (Svenskt helst) och vill gärna få TF2 att bli lite större.

Dock är DH för mig inget val då jag har ratat det sen början.. :P 10.000 svettiga nördar instängda i en låda :/ no thx

Quoted from Darkburrow

Jag kom precis tillbaka efter ett härlig paus.. Då dom släppte första items :P Och nu letar man ett team att lira med (Svenskt helst) och vill gärna få TF2 att bli lite större.

Dock är DH för mig inget val då jag har ratat det sen början.. :P 10.000 svettiga nördar instängda i en låda :/ no thx

då svettas man hellre näck i en bastu, svenska epiteten av manlighet

amirite

Darkburrow

Quoted from d1ck j0nes

[…]
då svettas man hellre näck i en bastu, svenska epiteten av manlighet

amirite

Det är väl finnarnas sätt? Vi badar nakna i motorolja :D

trams

-><-

Riktiga män luktar diesel.

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 6 Next »