Forum

Göra den svenska communityn större?

Created 25th November 2010 @ 17:43

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 6 Next »

ashkan

Visst, jag kan kolla med byte. Håller med tramsig, vi bör nog se om vi kan satsa på DH igen.

Defur

OG LAN, and DH IT IS!

Rotab

≧◡≦

Day9, fuck yeah!
Quoted from trams

vi skulle även behöva en kommentator som engagerar folk, Byte?

Gobby

Nej ikke Fler’ Ikke Fler’!

Defur

Quoted from Rotab

Day9, fuck yeah!
[…]

Vet day9 ens något om TF2?

Om vi skulle få över någon bra kommentator skulle det vara ACE!

Harox

TBA
Carl

Hur ska vi satsa på offlinegamer? :P Vi bjuder in bara folk vi känner? Inga direkt okända svenskar som kommer vara där som inte kommer vara på dreamhack, tror bara att vi måste vara påstridiga så kommer folk att kolla på vad vi har att erbjuda.

Jag tycker inget illa med offlinegamer, vi har en awesome com och ser fram emot att träffa fler glada svenskar i stockholm :)

Defur

Hmm, när jag skrev det menade jag mer att vi skulle kunna liksom visa upp communityn lite och hur intressant/roligt TF2 kan vara, som ett argument för the no-sayers @ DH.

fisk

KiH
KiH

no-sayers? Jag har inget emot att besöka DH igen, men då vill jag ha betalt. Vidrigare uppträdande får man leta efter, jag tycker främst synd om Max som lade ner privata slantar på att få möjligheten till att hosta och sedan blir bemött på det viset.

trams

-><-

Klart fisk ska ha betalt, en plattång kanske? ;)

fisk

KiH
KiH

:P nä då, jag bara säger vad jag tycker helt enkelt. Tro inte att det är så lätt som det verkar, vi hade överenskommelse med DH om att anordna turneringen men blev senare bemötta i stil med att vi inte fanns överhuvudtaget. Tro inte att det kommer bli bättre bara för att ni vill, utan försäkra er om att DH faktiskt tar tag i det och lyssnar på dom som anordnar för annars kommer det sluta som förra gången. :/

GangsterAlgot

Quoted from fisk

Weee, fan vad kul det ska bli att annordna DHS2011 åt er. Jag ser så jävla mycket fram mot detta att jag nästan ramlar av stolen.

Jag har precis pratat med DH-gubbarna och de har gått med på en prispott på 1 miljon euro och en blond oskuld till varje spelare med i turneringen (kön efter begär)!!!

Nu kör vi grabbar!!! BANKARÅÅÅÅ!!!

Är det bara för mig som det ser ut så där? Det känns inte riktigt fisk att säga så men whatevva. FAN VAD GRYMT FISK!!!


Last edited by GangsterAlgot,

fisk

KiH
KiH

haha, garv :D

Defur

Vad var det de på DH gjorde som var så dåligt?
Jag vet att de bemötte er dåligt, men vad gjorde dom exakt?

trams

-><-

http://www.onlinegamer.se/2009/11/dreamhack-tf2-final/

Läs MaxC kommentar.

fisk

KiH
KiH

och det där är med råge en underdrift. Max är för snäll för att vara kritisk, verkar det som!

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 6 Next »