Forum

Team NL Highlander

Created 21st April 2012 @ 10:24

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 6 Next »

herpderp

DAKKA

Meh, HL is niet mijn ding maar veel succes voor team NL :P

Brainmaster

GoT<3
#WW

gwn jammer dat je nieuwere spelers niet eens de kans wil geven om te spelen in de main. Kan je toch evengoed trails doen?

Och goed, ik ben een belg :p wat heb ik daar nu over te zeggen ^^

herpderp

DAKKA

Quoted from Brainmaster

gwn jammer dat je nieuwere spelers niet eens de kans wil geven om te spelen in de main. Kan je toch evengoed trails doen?

NL Highlander team is gemaakt door Demsii (??) op 14 april, dit draadje is begonnen op 21 april, je zou ook kunnen zeggen dat mensen zelf ook wel iets eerder actie hadden kunnen ondernemen.

Spike Himself

TC

Quoted from Brainmaster

gwn jammer dat je nieuwere spelers niet eens de kans wil geven om te spelen in de main.

Tja, er staat wel geld op het spel!

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Quoted from Brainmaster

gwn jammer dat je nieuwere spelers niet eens de kans wil geven om te spelen in de main. Kan je toch evengoed trails doen?

Och goed, ik ben een belg :p wat heb ik daar nu over te zeggen ^^

Ik voel je


Last edited by kKaltUu,

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Quoted from Brainmaster

gwn jammer dat je nieuwere spelers niet eens de kans wil geven om te spelen in de main.

Thanks voor het lezen van mijn post, ik zeg juist dat dat WEL kan… :P

Brainmaster

GoT<3
#WW

Quoted from skeej

[…]

Thanks voor het lezen van mijn post, ik zeg juist dat dat WEL kan… :P

Ja als backup spot toch, voor in te vallen? :p

herpderp

DAKKA

Quoted from Brainmaster

[…]

Ja als backup spot toch, voor in te vallen? :p

Kan altijd nog de Engelse na doen, niet eens met het nationale team? Zet eigen team op en daag ze uit!

Nmx

ᴷᵈ

allemaal noebs niet zo haten

eXtreaL

Nmx brengt vrede op aarde

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Quoted from Brainmaster

[…]

Ja als backup spot toch, voor in te vallen? :p

Nee:

Dit betekent niet dat deze gasten automatisch main lineup spelers zijn, we zijn nog lang niet zo ver dat de specifieke main lineup bepaald is.

Ik denk dat dit toch wel ongeveer de aanpak gaat worden: voor elke class de beste speler in die class, en dan voor veel classes een 2e/reserve speler zodat we altijd een lineup kunnen fielden.

Lezen is ook een vak :P. Ik zeg: voor elke class de beste speler in die class. Ik zou niet weten waarom dat níet de werkwijze zou zijn, tenzij je liever op elke class een slechtere speler wil hebben? Dat is niet echt het doel van een land-vs-land nations cup, mijns inziens.

Voor de wat meer cookie-cutter 6v6 classes zullen de plekken vrij snel bepaald zijn. Voor de meer highlander-specifieke classes zal er wat meer rondgekeken moeten worden. Bijvoorbeeld, ik weet niet of er stiekeme uber-spies zich in de NL community bevinden (maar misschien willen fyi I decloak in plain sight of cabo wel spelen :D)


Last edited by skeej,

Dr Icecream

Ik als vuile buitenlander ga akkoord met Dems en Skeej (zelfs met Demsii, maak dat mee zeg :O)
HL mixes spelen om te zien wie het beste als welke class speelt en uiteraard wie het beste binnen een groep past is de beste manier om tot een line-up te komen, het is nu al te vroeg om aangevallen te reageren terwijl er nog niets echt vastligt.

Voor hetzelfde geld blijkt er zo’n kerel rond te lopen die prem heavy kan zijn, terwijl hij in div6 scout speelt. De enige manier om daar achter te komen is door in #tf2.nl enkele games te starten.

Shabbaman

GoT<3
HoT<3

Ik neem een highlanderteam zonder Cabo niet serieus. Verder: skeej gogogo!

Nmx

ᴷᵈ

Ik meld me aan voor spy.

Spike Himself

TC

Quoted from Nmx

Ik meld me aan voor spy.

Mooi, dat scheelt me weer een overweging :D

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 6 Next »