Forum

Team NL Highlander

Created 21st April 2012 @ 10:24

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 6 Next »

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Nee bedankt Nmx, met 9 man op mumble zijn de comms al rommelig genoeg, dan hoeven we niet óók nog eens “wtf, waarom keek hij om??!!??!”, “hoezo schiet hij daar!?!?” te horen xD

sno

UbeR |
itsallgood

sub sniper :)

(main als het moet maar heb niet al te veel tijd)


Last edited by sno,

Nmx

ᴷᵈ

Jammer ja, heb nog zoooo geoefend.

MightyMe

UbeR |

Highlander mix… lol

Maak gewoon indruk op Demsi / Skeej in 6v6 en je krijgt zo een invite.

DeNeusbeer

(Legend)
HoT<3

Wat gaat kkaltuu spelen? pyro? :+


Last edited by DeNeusbeer,

Spike Himself

TC

Quoted from MightyMe

Highlander mix… lol

Maak gewoon indruk op Demsi / Skeej in 6v6 en je krijgt zo een invite.

Maar 6v6 is amper te vergelijken met HL. Zie team Duitsland; omdat ze nog nooit van King.House http://etf2l.org/forum/user/21555/ hebben gehoord, spelen ze met iemand die ze kennen uit 6v6 (aldus de geruchten). Erg jammer, want ze schieten enkel zichzelf ermee in de voet.

Zoals skeej al zei; je wilt ook daadwerkelijk resultaten gaan neerzetten. Om die reden moet je je focusen op mensen die wél de HL ervaring hebben.

demsii

EPA

Quoted from Spike Himself

[…]

Maar 6v6 is amper te vergelijken met HL. Zie team Duitsland; omdat ze nog nooit van King.House http://etf2l.org/forum/user/21555/ hebben gehoord, spelen ze met iemand die ze kennen uit 6v6 (aldus de geruchten). Erg jammer, want ze schieten enkel zichzelf ermee in de voet.

Zoals skeej al zei; je wilt ook daadwerkelijk resultaten gaan neerzetten. Om die reden moet je je focusen op mensen die wél de HL ervaring hebben.

Alsof je zo veel meer skilled moet zijn om HL te spelen ….

Als je kan pubben, kan je hl spelen. En aangezien meeste 6v6 spelers die op hoger niveau spelen gewoon goed in het algemeen zijn, is het veilig om aan te nemen dat ze ook in HL “hun mannetje staan”.

Niet praten alsof HL zo onwijs veel moeilijker is en dat je daar specifieke ervaring voor moet hebben -.-‘

Spike Himself

TC

Ik beweer nergens dat HL moeilijker of makkelijker is. Ik wijs slechts op het feit dat het anders is.

Quoted from demsii

Als je kan pubben, kan je hl spelen

:D:D:D:D

demsii

EPA

Zo komt het anders wel heel erg over.

Daarnaast zijn wij team duitsland niet en boeit het me erg weinig wie hun in hun lineup zetten. Kheb al eerder gezegd dat er meerdere spots vrij zijn om te spelen (niet specifiek “backup”) en als je daar intresse in hebt weet je wie je moet pm-en (zoals ik al eerder zei, het moet van 2 kanten komen). Lijkt me niet nodig om er verder nog over te praten? :)

En voordat je begint met “ja maar het was een voorbeeld!”, dan is het nog appels met peren te vergelijken omdat er verder in HL ook niet onwijs veel NL spelers in hogere divs spelen, dus tja.

:D:D:D:D

Je wou beweren dat HL meer is dan georganiseerd pubben?


Last edited by demsii,

demsii

EPA

lol dblpost lol


Last edited by demsii,

Comedian

als je nog een backup spotje hebt voor spy/pyro :D

denk niet dat ik tijd zal hebben om mee te spelen gezien casten, maar toch :3

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Quoted from Comedian

als je nog een backup spotje hebt voor spy/pyro :D

denk niet dat ik tijd zal hebben om mee te spelen gezien casten, maar toch :3

Ga je onze matches dan ook casten?

Comedian

if two nations cup teams battle and there is no one around to cast it, does it even happen?

Nmx

ᴷᵈ

Die taal ken ik niet hoor

Shotgun

Quoted from demsii

Je wou beweren dat HL meer is dan georganiseerd pubben?

Als HL serieus genomen werd zou het van een veel hoger niveau zijn. 9 spelers, allemaal een andere class, organiseren en laten samenwerken is toch echt moeilijker dan 6 spelers, waarvan iedereen in ieder team een duidelijke rol speelt.

SNSD is tot zover het enige team dat enigszins begrijpt wat ze aan het doen zijn, waarvoor hulde.

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 6 Next »