Forum

Team NL Highlander

Created 21st April 2012 @ 10:24

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 6 Next »

demsii

EPA

Quoted from Shotgun

[…]

Als HL serieus genomen werd zou het van een veel hoger niveau zijn. 9 spelers, allemaal een andere class, organiseren en laten samenwerken is toch echt moeilijker dan 6 spelers, waarvan iedereen in ieder team een duidelijke rol speelt.

SNSD is tot zover het enige team dat enigszins begrijpt wat ze aan het doen zijn, waarvoor hulde.

Ik denk niet dat HL zou bestaan als het allemaal superserieus werd genomen.. Ik denk dat sommige mensen hier dat ook vergeten. En het lijkt misschien moeilijker in vergelijking met 6v6, maar dat komt denk ik omdat 6v6 al jarenlang gedaan wordt en HL pas wat serieuzer gespeeld wordt sinds 2 seizoenen ofzo? En tf2 wordt in mijn ogen altijd random met alle 9 classes die spelen..

Tenzij je natuurlijk bedoelt dat straks 1 van ons 3 uur op viaduct moet gaan rondlopen voor goeie sentryspots.. Ik heb er vertrouwen in dat we ook goeie resultaten kunnen halen zonder dat te doen :) ..

Daarnaast komt mijn punt ook weer terug waar Califax over begon, als je al een langere tijd samen speelt met bepaalde mensen, weet je ongeveer wat je kan verwachten van iemand en hopelijk dus ook betere teamplay dan als je een heel random iemand er bij gooit. (Ik heb overigens nog steeds geen steamfriends invites gehad of pm’s op irc van degenen die intresse hadden.. Standaard potje Hollands blèren maar verder weinig inbreng?) :)

Califax

dyn.

Intresse HADDEN. goed gezegd… :)
No hard feelings, veel succes.

Oh, en apathisch leiderschap zal ook wel standaard hollands zijn dan…


Last edited by Califax,

Spike Himself

TC

Tja als je je als “leider” al zo opstelt dan is het slechts logisch dat er weinig interesse getoond wordt.

Zoals Cali al zegt, veel success :)

demsii

EPA

Er zijn meerdere leaders die overigens ook geen bericht hebben gehad van 1 van jullie.. Dus het hoeft niet eens per sé bij mij.

Hoe stel ik me precies op dan? :) Dat ik, PERSOONLIJK, HL niet zo hoog aanschrijf hoeft niet te zeggen dat iedereen dat moet doen of dat we niet door 1 deur kunnen.

Maar ik zie al weer dat sommige ego’s aangetast zijn en nu zich ineens heel goed laten kennen? :) Niet dat ik, PERSOONLIJK, denk dat we nu wat mislopen hoor, maar goed :) (zeker niet na onze match tegen dd)


Last edited by demsii,

Vlijm

UbeR |

Quoted from Spike Himself

Tja als je je als “leider” al zo opstelt dan is het slechts logisch dat er weinig interesse getoond wordt.

Zoals Cali al zegt, veel success :)

Want? Kijk he roepen van de kant is altijd makkelijk maar wat is nu eigenlijk het probleem? Demsi neemt 6v6 ook niet serieus (div3lolnoob) dus ik zie weinig verschil. Lekker nederlands schreeuwen in 9v9 lijkt me echt een toppie, en ik zie niet wat deze “leider”(xD) nou zo verkeerd doet.

waaromjijmoetzozijnboos?

Quoted from Califax

Intresse HADDEN. goed gezegd… :)
No hard feelings, veel succes.

Oh, en apathisch leiderschap zal ook wel standaard hollands zijn dan…

Nee dat is meer iets belgisch

eXtreaL

http://performinsider.com/wp-content/uploads/2012/02/Stephen-Colbert-Popcorn.gif

LuckyLuke

UbeR |

Ik heb er wel zin in, weer eens wat anders. :)

Laat maar komen!

Akasazh

THG
HL

loldrama. Ik ring gaarne als het echt zo rampzalig is dat team NL een speler van mijn kwaliteit nodig heeft.

Exfane

EPA
TWIN

Wat is nou precies het probleem?

Dat er al mensen in het team zaten voor de aankondiging op ETF2L?
Dat sommige mensen niet zomaar kunnen spelen voor dit HL team?
Dat het leiderschap zomaar vergeven is?

Misschien alle bovenstaande?

Dit team was gemaakt voordat er een officiële aankondiging was op ETF2L; je hoort wel is wat zullen we maar zeggen.

Zodoende is er vanaf het begin gewerkt op aannames, de aanname bijvoorbeeld dat nmx en qun zeker in het team moeten.

Waarom? Dit voelt goed, beiden hebben op een hoog niveau gespeeld en ook met beiden hebben wij al meerdere malen gespeeld; we klikken op een persoonlijk niveau (allemaal compleet gestoord).

Zo zijn wij begonnen met dit team en zodoende pik je daar de beste en meest prettige personen uit. Is dit vreemd? Nee, in mijn ogen niet. Kon dit anders? Ja, maar wij denken dat het resultaat hetzelfde zou zijn. Er zijn nou eenmaal niet heel veel spelers in NL, er zijn vaak 1 of 2 personen per class die veruit het best zijn, of het nou 6v6 is of niet. En daar weer een klein deel van klikt met elkaar. Overigens laat: http://etf2l.org/etf2l/archives/16/1/ en http://etf2l.org/etf2l/archives/25/1/ zien dat er geen groot verschil hoeft te zijn tussen 6v6 en HL.

Zodoende zijn wij tot een aantal spelers gekomen; hiervoor hebben ze niets hoeven doen, aangezien zij boven de gemiddelde Nederlander spelen. De crux zit hem nu in de vraag hoe je de juiste mensen uit de massa kiest.

Maar hier zijn nog helemaal geen beslissingen over genomen!!!!

Dus hoe mensen als een Califax vanaf het begin (voordat Dems zich hierin bemoeide) en later ook Spike zich zo dramatisch opstellen over iets wat nog helemaal niet besloten is, is mij echt een raadsel.

Califax, je zou het misschien kut hebben gevonden dat je er pas achter kwam dat er al een NL HL team is voordat je deze post maakte, maar geloof mij dat je met de instelling die je vanaf het begin in deze post hebt laten zien nooit voor dit team in aanmerking kwam.

Dat daar gelaten; iedereen komt nog in aanmerking, dus stop met bitchen en meld je gewoon aan bij die slet van een skeej!

Maarja wat is nou het probleem……………..

DeNeusbeer

(Legend)
HoT<3

Het probleem is helemaal niks, alleen dat mensen tegen elkaar gaan bekvechten en zich soms wat lomp uitdrukken. Wat gek, dat gebeurt nou nooit! Ik denk dat er weinig/geen mensen zijn die het echt oneens zijn met de huidige lineup, het zijn immers wel mensen die weten hoe ze raak moeten schieten.

Wel moeten jullie nog wat mensen erbij zoeken, een vogeltje vertelde mij dat het minimun aantal deelnemers per team waarschijnlijk 12 gaat zijn. Als jullie nog een belachelijk goede spy zoeken: http://etf2l.org/forum/user/7028/

Califax

dyn.

Hele nette post Exfane. Ik zal daarom ook even netjes reageren.

Ik heb 3 post geplaatst in dit topic.

De eerste om te polsen of er interesse was onder Nederlanders zonder te weten dat er al een team en teamleiders waren inderdaad. Ik wou dit polsen omdat dit mij persoonlijk op de eerste plaats ging om de mogelijkheid organisatorisch een rol te kunnen vervullen voor Team NL. Daadwerkelijk zelf spelen zou ik als een bonus zien.

Gezien de admins in hun wijsheid al captains e.d. aangewezen hadden voor ook maar enige announcement te maken over de competitie zelf vond ik dat inderdaad jammer.

Vervolgens heb ik mijn tweede post geplaatst waar ik mijn vraagtekens zette bij het al aangewezen NL HL team of ze deze competitie serieus zouden nemen, aangezien de gemiddelde HL-ervaring van spelers op deze roster niet heel hoog is en ik verwachte dat de meesten actieve members zich meer op 6v6 zouden focussen.

Ja, deze post was scherp, en misschien had ik er een vraagteken in moeten zetten, maar het was om een serieuze discussie over HL op gang te krijgen.

Dat de eerste serieuze reactie van één van de leiders begint met de phrase “Butthurt?” en argumenten aangesleept worden als dat “lagere div spelers” de kans al is geboden met een 6v6 IRC-community, kon ik als reactie alleen maar zuchten, en denken; Waarom wil ik hier eigenlijk tijd in steken, en hoeveel zou ik er mee bereiken…?

Dus heb ik vervolgens de discussie verlaten en vrolijk verder gegaan met mijn eigen dingen, en anderhalve maand later (vandaag) pas weer iets hier gepost. Wat alle anderen in de tussentijd nog gezegd hebben heb ik amper nog gevolgd.

Dus waarom je mij persoonlijk aanspreekt in je betoog snap ik wel een beetje, maar gebaseerd op die drie posts denk ik dat je het net zo goed weg had kunnen laten…

Anyway, zoals eerder gezegd, vanuit mij absoluut geen hard feelings hoor… :)

herpderp

DAKKA

We zijn ook echt Nederlanders, zelfs over een HL nations team gaan we lopen polderen.


Last edited by herpderp,

Nmx

ᴷᵈ

Wie doet er vannacht met mij een mixxje? Moet oefenen voor HL!

Spike Himself

TC

Quoted from Exfane

Dus hoe mensen als een Califax vanaf het begin (voordat Dems zich hierin bemoeide) en later ook Spike zich zo dramatisch opstellen over iets wat nog helemaal niet besloten is, is mij echt een raadsel.

Als ik me dramatisch zou opstellen zou dat suggereren dat ik graag in team NL zou willen spelen. Dit is niet het geval, dus vind ik het moeilijk me voor te stellen dat ik me dramatisch heb opgesteld. Ik heb slechts wat feiten op tafel gelegd, dat is al :-)

Vlijm

UbeR |

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110114090711AAWcDtc

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 6 Next »