Forum

Team NL Highlander

Created 21st April 2012 @ 10:24

Add A Reply Pages: 1 2 ... 6 Next »

Califax

dyn.

Highlander nations cup komt eraan.

iemand geinteresseerd?

eXtreaL

Ik ben heavy!

Beef

Dawson

skeej kreeg al een paar dagen geleden te horen dat hij kapitein mocht zijn :O

http://etf2l.org/teams/15077/

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Alles behalve spy en scout komt mij goed uit.

Vlijm

UbeR |

Alles behalve demo en sniper

Liefst engy :D

MightyMe

UbeR |

2 slow!

Califax

dyn.

Quoted from MightyMe

2 slow!

Aangezien vannacht de announcement was, niet echt…

Maar goed. We zien de gebruikelijke namen alweer in de line-up, dus de overige nederlanders hoeven niet enthousiast te worden aangezien niemand nieuw daarbij in gaat komen verwacht ik.

Ik hoop alleen dat jullie deelname aan deze highlander wel wat serieus gaan nemen…

Link!

.:ne:.

highlander is srs bsns

gibix

iH

sniper, spy of pyro een van de 3 wil ik wel spelen

Vlijm

UbeR |

Quoted from Link!

highlander is srs bsns

Belg alert

demsii

EPA

Quoted from Califax

[…]

Aangezien vannacht de announcement was, niet echt…

Maar goed. We zien de gebruikelijke namen alweer in de line-up, dus de overige nederlanders hoeven niet enthousiast te worden aangezien niemand nieuw daarbij in gaat komen verwacht ik.

Ik hoop alleen dat jullie deelname aan deze highlander wel wat serieus gaan nemen…

Butthurt?

Om te beginnen zullen er dus duidelijk meerdere slots beschikbaar zijn omdat niet iedereen altijd kan spelen. En als je dan moet afwegen wat een betere keus zou zijn, iemand met ervaring of iemand die je kent en weet hoe die speelt met iemand uit een lagere divisie die je niet kent.. Tjah, lijkt me niet moeilijk, toch?

Dan nog niet eens te beginnen over dat zowat iedere poging die probeert uit te reiken naar lagere divs om ze te betrekken in hogere div play of enige poging om een community-gevoel te krijgen of hebben totaal niet of nauwelijks beantwoord wordt. Tja..

Het moet van 2 kanten komen geloof ik, niet?

Daarnaast als je intresse hebt om een keer ergens in een mix te belanden ofzo zodat iedereen kan zien hoe je speelt, voel vrij om naar #tf2.nl te komen.

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Moet het grotendeels met demsii eens zijn.

Het Highlander Team NL moet de Nederlandse community representeren, dus als er veel mensen specifieke bezwaren tegen de lineup hebben dan kan er altijd naar input geluisterd worden, maar we willen ook het beste laten zien wat NL in huis heeft, dus is het logisch dat de hogere div spelers er al in zitten. Dit betekent niet dat deze gasten automatisch main lineup spelers zijn, we zijn nog lang niet zo ver dat de specifieke main lineup bepaald is.

Ik denk dat dit toch wel ongeveer de aanpak gaat worden: voor elke class de beste speler in die class, en dan voor veel classes een 2e/reserve speler zodat we altijd een lineup kunnen fielden. Het is wel leuk als we andere nationale teams ook daadwerkelijk kunnen verslaan, toch?

Voor vragen/input/request kun je me altijd pm’en op irc /q skeej of wat publiekelijker spreken in #tf2.nl


Last edited by skeej,

Dillu

dyn.
VGN

Quoted from skeej

Ik denk dat dit toch wel ongeveer de aanpak gaat worden: voor elke class de beste speler in die class, en dan voor veel classes een 2e/reserve speler zodat we altijd een lineup kunnen fielden. l

dan valt er bij mij sowieso alles af waar ik enigszins voor moet aimen :D

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Quoted from MightyMe

2 slow!

u boos?

demsii

EPA

Holy shit Kakketoe .. haha

Add A Reply Pages: 1 2 ... 6 Next »