Forum

mge is everything

Created 19th November 2012 @ 08:54

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 5 Next »

alba

duplo

Quoted from Pennyfarming

So…. what your saying is im the rightous Britain and ETF2L is the evil nazis?

Semms about right

obviously a joke

Kortz

.:ne:.

Quoted from Pennyfarming

So…. what your saying is im the rightous Britain and ETF2L is the evil nazis?

Semms about right

No what he’s saying is you’re a massive troll and nobody likes you, except for that bareback honeybadger maybe.

Monkeh

.:ne:.
.:ne:.

Quoted from alba

…lets see you write in swedish ;)

Ja Chaplain du stort misslyckande på svenska dig, även jag kan skriva grammatiskt korrekta passager på svenska, det är verkligen lätt och det gör en hel vettigt … ingen egentligen, om du inte kan förstå det är det för att du är dålig, inte mig. Uppfattat? Bra. Gå få bra Chappers, gå och hämta god man.

Snyyppis

RLM

Han gör för i helvete vad fan han vill?

Kortz

.:ne:.

Quoted from Monkeh

[…]

Ja Chaplain du stort misslyckande på svenska dig, även jag kan skriva grammatiskt korrekta passager på svenska, det är verkligen lätt och det gör en hel vettigt … ingen egentligen, om du inte kan förstå det är det för att du är dålig, inte mig. Uppfattat? Bra. Gå få bra Chappers, gå och hämta god man.

That’s not too bad, I actually understood that.

alba

duplo

Quoted from Monkeh

[…]

Ja Chaplain du stort misslyckande på svenska dig, även jag kan skriva grammatiskt korrekta passager på svenska, det är verkligen lätt och det gör en hel vettigt … ingen egentligen, om du inte kan förstå det är det för att du är dålig, inte mig. Uppfattat? Bra. Gå få bra Chappers, gå och hämta god man.

Google Translate serves you well!

Monkeh

.:ne:.
.:ne:.

Quoted from alba

Google Translate serves you well!

We are lovers and spend a lot of time together. Still amazed it made any kind of sense though, gg google, gg.

Henghast

open
bobs

I’ve seen worse tbh

AnimaL

Quoted from Kortz

No what he’s saying is you’re a massive troll and nobody likes you, except for that bareback honeybadger maybe.

Rdios

REVERTO

Cant focus on the subtitles cuz he says everything in german :(

alba

duplo

Quoted from Monkeh

[…]

We are lovers and spend a lot of time together. Still amazed it made any kind of sense though, gg google, gg.

it makes kinda ” swedish yoda” sentences sometimes but it’s pretty guuud

Russian Guyovich

(Surging Meat Cable)
[T-A!]LoS

So basically the prime trolls are mad that Pennyfarming is stealing their thunder? You know you are successful when AnimaL starts complaining about it.

Maffi

REVERTO

Quoted from Snyyppis

Han gör för i helvete vad fan han vill?

nej tydligen inte

Kortz

.:ne:.

Quoted from Russian Guyovich

So basically the prime trolls are mad that Pennyfarming is stealing their thunder? You know you are successful when AnimaL starts complaining about it.

Are you using lube or are you going bare like honeybadger? People aren’t being mad because he’s “stealing peoples thunder” it’s because he’s a giant troll that happens to be a thundercunt

Russian Guyovich

(Surging Meat Cable)
[T-A!]LoS

Quoted from Kortz

[…]

Are you using lube or are you going bare like honeybadger? People aren’t being mad because he’s “stealing peoples thunder” it’s because he’s a giant troll that happens to be a thundercunt

If you feed them, they will live.

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 5 Next »