Forum

NL fragvid?

Created 12th January 2011 @ 23:09

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 ... 7 Next »

Spike Himself

TC

ah lap zeg

demsii

EPA

Quoted from Dr Icecream

[…]
Even cooler story bro, je scheert ons allemaal over dezelfde kam, je hebt een bepaald beeld van Belgen, gebaseerd op een aantal mensen die je kent en past het meteen toe op de rest van de bevolking, en mijn opmerkingen zijn dom? :)

Ik heb nooit beweerd dat ik “vlaams” beschouwde als aparte taal. En daarnaast ben ik niet voor het fragmovie gedoe, mooi om naar te kijken, maar ga niet per sé moeite doen om één te maken of laten maken., ik vond de reactie die je daar gaf een dick move, da’s al, en daar blijf ik bij. Dus het ging helemaal niet over die fragmovie (die ik sowieso wel ga bekijken, ben benieuwd naar het resultaat), maar gewoon over hoe je bepaalde mensen gewoon afschiet zonder dat je ze kent, en andere mensen die je dan wel weer kent gewoon bejubelt.

Ben je nou echt zooooo dom ofwa? Volgens mij heb je echt moeite met lezen ofzo..

Quote:

p.s. Niks tegen België of belgen of iets dergelijks, ken een heleboel leuke en aardige belgische mensen :)

Jouw reply:

Even cooler story bro, je scheert ons allemaal over dezelfde kam, je hebt een bepaald beeld van Belgen, gebaseerd op een aantal mensen die je kent en past het meteen toe op de rest van de bevolking, en mijn opmerkingen zijn dom? :)

Ik zeg net dat ik een heleboel leuke en aardige belgische mensen ken (in tegenstelling tot een debieltje zoals jou dus), hoe scheer ik ze dan allemaal over 1 kam? Denk na gast, serieus.

Ik heb nooit beweerd dat ik “vlaams” beschouwde als aparte taal.

Ik had het ook niet over jouw persoonlijke mening, ik had het over in het algemeen.

En daarnaast ben ik niet voor het fragmovie gedoe, mooi om naar te kijken, maar ga niet per sé moeite doen om één te maken of laten maken., ik vond de reactie die je daar gaf een dick move, da’s al, en daar blijf ik bij. Dus het ging helemaal niet over die fragmovie (die ik sowieso wel ga bekijken, ben benieuwd naar het resultaat), maar gewoon over hoe je bepaalde mensen gewoon afschiet zonder dat je ze kent, en andere mensen die je dan wel weer kent gewoon bejubelt.

Dus je komt hier je niets betekende mening rondgooien waar niemand op zit te wachten over een onderwerp dat je blijkbaar toch niets doet? Heb je niks beter te doen in je leven ofzo? En dick move? Hoezo? Omdat ik iemand ergens op wijs terwijl het in de originele post al stond dat het alleen Nederlanders zouden zijn? Hij moet blij zijn dat ik het op alleen “nee dank je” heb gelaten.. Daar hoef ik hem niet voor te kennen, hoef ik z’n levensverhaal niet van te weten of wat dan ook, want dat heeft er geen fuck mee te maken. En ja, het zal geen geheim zijn dat ik flushy erg graag mag ja, maar dat verandert niet het feit dat ie gewoon in NL geboren is en NL spreekt en dus ook gewoon in een fragvid als deze zou kunnen komen, ongeacht hoe ik over hem denk.

Je kan overigens wel proberen te blijven posten, maar puntje bij paaltje heb je geen poot om op te staan en zet je jezelf alleen maar meer voor lul, dus doe iedereen een plezier en stop gewoon met posten gast.


Last edited by demsii,

En nou kappen allemaal. Geen gezeik meer. Ga lekker via IRC/Steam elkaar verrot schelden, zal mij om het even wezen, maar niet meer hier.

Nmx

ᴷᵈ

Nee want anders komen de turken steken met milli weet je.

Spike Himself

TC

edit: nvm


Last edited by Spike Himself,

Coco

[d¿s]

En dick move? Hoezo? Omdat ik iemand ergens op wijs terwijl het in de originele post al stond dat het alleen Nederlanders zouden zijn? Hij moet blij zijn dat ik het op alleen “nee dank je” heb gelaten.. Daar hoef ik hem niet voor te kennen, hoef ik z’n levensverhaal niet van te weten of wat dan ook, want dat heeft er geen fuck mee te maken.

Had da gewoon fout begrepen, als ik ergens NL spelers zie staan, lees ik altijd Nederlands spelers, waar ik mij dan automatisch bijreken aangezien ik ook Nederlands praat, ook al ben ik een Belg. En het feit dat je het tegen mij op ‘nee dank je’ hield bewijst dat je me niet meer herinnert :) Kbegrijp best da jullie het met enkel Nederlanders wille houden, heb er verder geen probleem mee.

flushy

P.O.P

i heard Belgiums irritate Demourge… discuss!

Dr Icecream

Quoted from demsii

[…]
aangezien jullie normaal zo graag willen zeggen dat het vlaams is ipv nederlands)
Ben je nou echt zo dom ofwa?

:)

Tommeh

‹Con›

jij boos?

hoe zit t met de fragvid? :D zou misschien ook wel iets in willen sturen

Smofo

Im THAT good!

Quoted from Nmx

Nee want anders komen de turken steken met milli weet je.

ze gaan die kill djoeke met een niffie jwz

Exfane

EPA
TWIN

Wat is het idee nou, gaat het door ja/nee!

LuckyLuke

UbeR |

Quoted from Exfane

Wat is het idee nou, gaat het door ja/nee!

JA!

Heb al een aantal demos gekregen, heb nog meer nodig maar als jij en demsii iets sturen gaat het zeker door :p

Martn

Quoted from LuckyLuke

[…]
JA!

Heb al een aantal demos gekregen, heb nog meer nodig maar als jij en demsii iets sturen gaat het zeker door :p

Hier nog een momentje, “wtf hoe heb ik dit overleefd.”
http://dl.dropbox.com/u/15744605/marndemomedic.rar

sno

UbeR |
itsallgood

Je kan van mij binnenkort ook wat verwachten, Luke! Heb alleen ff tijd (en zin) nodig om mn demos door te pluizen en de ticks op te zoeken… ;D

Reload

BiG
BiG

Kunnen we nog steeds demo’s insturen? :p

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 ... 7 Next »