Forum

NL fragvid?

Created 12th January 2011 @ 23:09

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 7 Next »

demsii

EPA

heuj, flush kan wel nederlands praten ja en heeft ook een aantal jaar in NL gewoont! en geboren!

LuckyLuke

UbeR |

:o

dan mag het van mij wel :p

Dr Icecream

Quoted from demsii

heuj, flush kan wel nederlands praten ja en heeft ook een aantal jaar in NL gewoont! en geboren!

+

Quoted from demsii

[…]

Nee dank je.

=

douchebag

LuckyLuke

UbeR |

Ik wil een NL fragvid maken voor de stijl, zodat ik bv namen uit kaas kan maken of whatever :p
Als ik belgen erin ga stoppen kan ik net zo goed weer een community frag movie maken met alle landen :x

herpderp

DAKKA

Dwarsboom de Belgische formatie, voeg Vlaanderen (- Brussel, wie wil die meuk er nou bij hebben) bij Brabant.

Klaar is kees?

Spike Himself

TC

Quoted from herpderp

Dwarsboom de Belgische formatie, voeg Vlaanderen (- Brussel, wie wil die meuk er nou bij hebben) bij Brabant.

Klaar is kees?

Ik kom uit brabant en ik vind dit geen goed idee! :D

demsii

EPA

Quoted from Dr Icecream

[…]

+

[…]

=

douchebag

Iemand die geboren is in **Nederland** en dus **nederlands** praat, ipv iemand die in **België** woont en dus die vlaams (aangezien jullie normaal zo graag willen zeggen dat het vlaams is ipv nederlands) spreekt is toch niet hetzelfde?

Ben je nou echt zo dom ofwa?


Last edited by demsii,

eXtreaL

5 killstreak geupload naar je site ;)

Smofo

Im THAT good!

Muziek?
Spinal en Steen zijn kanker hard dus wat anders?

http://www.youtube.com/watch?v=N9kRVgt-jyM

Dr Icecream

Quoted from demsii

[…]

Iemand die geboren is in **Nederland** en dus **nederlands** praat, ipv iemand die in **België** woont en dus die vlaams (aangezien jullie normaal zo graag willen zeggen dat het vlaams is ipv nederlands) spreekt is toch niet hetzelfde?

Ben je nou echt zo dom ofwa?

“aangezien jullie normaal zo graag willen zeggen dat het vlaams is ipv nederlands”. da’s al verkeerd :) Vlaams is een dialect van het nederlands, voor mij en de normale belgen (niet de separatistische helft dus) is het dus gewoon nederlands. Jij bent gewoon de persoon die enkel douchbag opmerkingen zit te maken, en dacht het gewoon nog even te benadrukken, want ik kan me niet herinneren jou ooit gewoon te hebben zien doen. :)

Coco

[d¿s]

Quoted from Spike Himself

[…]

Ik kom uit brabant en ik vind dit geen goed idee! :D

Ik kom uit Vlaanderen en vind dit wel een goed idee!
Onze politiek is toch naar de vaantjes :)

demsii

EPA

Quoted from Dr Icecream

[…]

“aangezien jullie normaal zo graag willen zeggen dat het vlaams is ipv nederlands”. da’s al verkeerd :) Vlaams is een dialect van het nederlands, voor mij en de normale belgen (niet de separatistische helft dus) is het dus gewoon nederlands. Jij bent gewoon de persoon die enkel douchbag opmerkingen zit te maken, en dacht het gewoon nog even te benadrukken, want ik kan me niet herinneren jou ooit gewoon te hebben zien doen. :)

Cool story bro. Normaal zijn jullie er altijd zo trots op dat Vlaams zogenaamd een “heel andere taal” (“wij spreken geen nederlands, wij spreken vlaams!”) is en we hebben het hier over een NL, NEDERLAND, HOLLAND fragvid, daar heeft België geen ruk mee te maken en als je die hersencellen die je blijkbaar zou moeten hebben had laten werken, dan had je geweten dat je opmerking echt onwijs dom is. De enigste die hier met namen begint te gooien ben jij omdat je op je kleine belgische piemeltje getrapt voelt terwijl je zelf die domme opmerking maakt. Dus wie is hier nou een douchebag? .. Als we België er bij willen gooien zeggen we wel “Benelux” of iets dergelijks ..

Ik zal het even voor je quoten, dickweed:

Leek me wel een leuk idee om een fragvid te maken met alleen NL spelers.

Ga nou maar weer terug naar je frietekes, want zoveel boeiends komt er ook niet uit je.

p.s. Niks tegen België of belgen of iets dergelijks, ken een heleboel leuke en aardige belgische mensen :)


Last edited by demsii,

Kalm aan iedereen. Flushy is een nederlander die in het buitenland woont en is dus ‘toegestaan’. België is niet nederland (hoewel dat snel kan veranderen voor Vlaanderen!) en is dus niet ‘toegestaan’. :)

Daarbij, Icecream, begon jij met hem een douchebag noemen en is het dus logisch dat je iets terug kan verwachten, zeker bij Demsii. ;p

herpderp

DAKKA

Quoted from demsii

[…]Als we België er bij willen gooien zeggen we wel “Benelux” of iets dergelijks ..

Zijn er uberhaupt Comp TF2 spelers uit Luxemborg? Anders wordt het BeNe volgens mij :P

Dr Icecream

Quoted from demsii

[…]

Cool story bro. Normaal zijn jullie er altijd zo trots op dat Vlaams zogenaamd een “heel andere taal” (“wij spreken geen nederlands, wij spreken vlaams!”) is en we hebben het hier over een NL, NEDERLAND, HOLLAND fragvid, daar heeft België geen ruk mee te maken en als je die hersencellen die je blijkbaar zou moeten hebben had laten werken, dan had je geweten dat je opmerking echt onwijs dom is. De enigste die hier met namen begint te gooien ben jij omdat je op je kleine belgische piemeltje getrapt voelt terwijl je zelf die domme opmerking maakt. Dus wie is hier nou een douchebag? .. Als we België er bij willen gooien zeggen we wel “Benelux” of iets dergelijks ..

Ik zal het even voor je quoten, dickweed:
[…]

Ga nou maar weer terug naar je frietekes, want zoveel boeiends komt er ook niet uit je.

p.s. Niks tegen België of belgen of iets dergelijks, ken een heleboel leuke en aardige belgische mensen :)

Even cooler story bro, je scheert ons allemaal over dezelfde kam, je hebt een bepaald beeld van Belgen, gebaseerd op een aantal mensen die je kent en past het meteen toe op de rest van de bevolking, en mijn opmerkingen zijn dom? :)

Ik heb nooit beweerd dat ik “vlaams” beschouwde als aparte taal. En daarnaast ben ik niet voor het fragmovie gedoe, mooi om naar te kijken, maar ga niet per sé moeite doen om één te maken of laten maken., ik vond de reactie die je daar gaf een dick move, da’s al, en daar blijf ik bij. Dus het ging helemaal niet over die fragmovie (die ik sowieso wel ga bekijken, ben benieuwd naar het resultaat), maar gewoon over hoe je bepaalde mensen gewoon afschiet zonder dat je ze kent, en andere mensen die je dan wel weer kent gewoon bejubelt.

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 7 Next »