Forum

TF2 mini fun LAN

Created 10th January 2011 @ 00:11

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »

Martn

Quoted from Qun

Locatie wordt waarschijnlijk Geldermalsen. Ik ga deze week even rondvragen wat de beste datum is, i.v.m. examens/tentamens/vakanties.

16 mei t/m 31 zijn de centrale examens.

herpderp

DAKKA

Quoted from Qun

Locatie wordt waarschijnlijk Geldermalsen. Ik ga deze week even rondvragen wat de beste datum is, i.v.m. examens/tentamens/vakanties.

Lekker dichtbij :D

Dr Icecream

Quoted from herpderp

[…]

Lekker dichtbij :D

OHHHHHHHHHHH! EWEDOWIUN!!!

Califax

dyn.

Quoted from herpderp

[…]

Lekker dichtbij :D

Voor mij niet echt, maar is wel een lekker centrale locatie…

Qun

GoT<3

Ik ben aan het mailen met The Party, kijken of we een eigen compo en stukje kunnen krijgen op TP9. Houden we lekker alles in eigen hand en is het gewoon een mini fun LAN op een grotere LAN. Kunnen we zelf bball en andere fun cups doen, zijn vast wel mensen die een server mee kunnen/willen nemen.

Als dit niet gaat lukken, ga ik weer verder onderhandelen over een eigen lan.

Dr Icecream

Quoted from Qun

Ik ben aan het mailen met The Party, kijken of we een eigen compo en stukje kunnen krijgen op TP9. Houden we lekker alles in eigen hand en is het gewoon een mini fun LAN op een grotere LAN. Kunnen we zelf bball en andere fun cups doen, zijn vast wel mensen die een server mee kunnen/willen nemen.

Als dit niet gaat lukken, ga ik weer verder onderhandelen over een eigen lan.

Als die server niet te extreem zwaar moet zijn, kan ik eventueel nog een server van op het werk meenemen, ik heb er één staan waar ik toch allerhande tests op moet uitvoeren.

herpderp

DAKKA

Quoted from Dr Icecream

[…]
Als die server niet te extreem zwaar moet zijn, kan ik eventueel nog een server van op het werk meenemen, ik heb er één staan waar ik toch allerhande tests op moet uitvoeren.

Een recente dual core (C2D bijv.) + 2gig ram en een 7200rpm schijfje moet toch genoeg zijn lijkt me (afhankelijk van hoeveel servers je er op wil laten draaien).

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Quoted from Qun

Ik ben aan het mailen met The Party, kijken of we een eigen compo en stukje kunnen krijgen op TP9. Houden we lekker alles in eigen hand en is het gewoon een mini fun LAN op een grotere LAN. Kunnen we zelf bball en andere fun cups doen, zijn vast wel mensen die een server mee kunnen/willen nemen.

Als dit niet gaat lukken, ga ik weer verder onderhandelen over een eigen lan.

GOED BEZIG JONGE!

gibix

iH

lijkt me leuk, wil er ook wel bij zijn dan

tyr0ne dual account

Idiots please type in english so we can understand you

herpderp

DAKKA

Quoted from tyr0ne dual account

Idiots please type in english so we can understand you

Als dat geen flamebait is :B

Spike Himself

TC

dick jones op z’n best

Tommeh

‹Con›

Wat hoor ik? Spike biedt zijn villa in een pittoresk aan de zee gelegen stadje aan voor een LAN? :O

Spike Himself

TC

Als ik dat zou hebben, zeker weten! :D

Andee

GoT<3
HoT<3

Als het nog lukt met regelen, kom ik ook. Als ik nog ergens mee kan helpen om te regelen, laat het maar horen.

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »