Forum

TF2 mini fun LAN

Created 10th January 2011 @ 00:11

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »

Smofo

Im THAT good!

Quoted from Nmx

drugs are bad mkay

but it’s easy mkay? to spend your life addicted to smack and very soon you’ll sayyy it’s easy mkaaay…

En ik ga echt niet naar die zooi van ViQun toe al was het in Utrecht, veel te bang voor al die fans.. behalve als iemand beveiliging voor me wil regelen?

Qun

GoT<3

Ik kom volgende week terug, behoorlijk eerder dan verwacht :( Ga dan verder werken aan dit.

LuckyLuke

UbeR |

Quoted from Smofo

[…]
but it’s easy mkay? to spend your life addicted to smack and very soon you’ll sayyy it’s easy mkaaay…

En ik ga echt niet naar die zooi van ViQun toe al was het in Utrecht, veel te bang voor al die fans.. behalve als iemand beveiliging voor me wil regelen?

fans van wie?

Dr Icecream

Quoted from Qun

Ik kom volgende week terug, behoorlijk eerder dan verwacht :( Ga dan verder werken aan dit.

Als je een locatie hebt, maar er moet huur voor betaald worden of zo, laat maar weten, ‘t is niet de bedoeling dat één persoon er voor zou moeten opdraaien.

DeNeusbeer

(Legend)
HoT<3

Quoted from LuckyLuke

[…]
fans van wie?

venz voor fans van venz

Akasazh

THG
HL

Goed plan Viqqie!

Ik zet een offciele AKA- duvel muismat in. Zelfs professionals als exfane zweren erbij!.


Last edited by Akasazh,

LuckyLuke

UbeR |

Ik zorg wel voor lan fragvid met commentaar van pledge in als ik kom… :P


Last edited by LuckyLuke,

sno

UbeR |
itsallgood

AO komt misschien ook wel.. kan niks beloven tho.. ;D

bam wizzle

Ik wil ook wel komen, misschien niet om TF2 te spelen, maar wel om een paar biertjes te drinken.

Exfane

EPA
TWIN

Quoted from Akasazh

Ik zet een offciele AKA- duvel muismat in. Zelfs professionals als exfane zweren erbij!.

APPROVED, die mat heeft mij nog vaak moeten redden.
kheb nog wel wat shitzle die wij wonnen op de Acer predator challenge, een alienware pet en muismat OMG


Last edited by Exfane,

Dr Icecream

Wat met de lan servers btw jongens?

SiTeHBu0mbb

DOWN

Klinkt als een goed plan, kzal es met de dutchies van et team overleggen wat ze hiervan vinden!

Dr Icecream

Quoted from SiTeHBu0mbb

Klinkt als een goed plan, kzal es met de dutchies van et team overleggen wat ze hiervan vinden!

Zeg nu niet dat je er dus echt maar sinds gisteren van weet :P

SiTeHBu0mbb

DOWN

Quoted from Dr Icecream

[…]
Zeg nu niet dat je er dus echt maar sinds gisteren van weet :P

Hahah ik post gewoon weinig, al helemaal hierzo niet.
Khad al eerder zoiets opgevangen maar gister was een goede reminder:D

Qun

GoT<3

Locatie wordt waarschijnlijk Geldermalsen. Ik ga deze week even rondvragen wat de beste datum is, i.v.m. examens/tentamens/vakanties.

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »