Forum

Assembly winter 13

Created 16th January 2013 @ 18:10

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »

Konna

drops

Taas se tulee, eikä taaskaan 6n6 compoa : c. Silti ketään menossa? Voisin taas järjestää jonkun eeppisen 2n2 turnauksen pienellä rahapotillakin, jos joku on menossa ja kiinnostais ni ehdotelkoot tähä et ultiduo vai bbal? ja jos joku on menossa, mutta ei omista partneria niin voi senkin tähän laittaa niin jos löytyis pariks joku yksinäinen susi : ).

Setlet

http://tournaments.peliliiga.fi/winter13/tournaments

TF2 harrastecompo sittenki tuli, ite saan yhen tiimin sinne? mites muut?

Konna

drops

Näin kävi kun kävi pommitin järjestiäjiä pitkään, tosi lyhyellä varotusajalla kattoo mitä käy… no jos joku on tulossa tarviin 3 pelajaa demon , solly ja scout ottakee vaik stem yhteyt

DraQu

Jos joku tarvitsee rupusolttua niin olen tarjolla. Komeet ja sporttiset pojat ottakee yhteyttä.

Qnai

R6S
.awkward

Perma hevi.

Limp.

EPA

Vähän myöhhään, ehkä kesällä sitten.

Konna

drops

Myöhään tuli juu. nyt rupesin miettimään nii onkohan edes 6n6 luulis helpompi tiimit saada 2n2

Setlet

Quoted from Konna

Myöhään tuli juu. nyt rupesin miettimään nii onkohan edes 6n6 luulis helpompi tiimit saada 2n2

Koska peliliigalla ei oo itseasissa omaa sivua töfölle, niin on mahollista, että toi on vanha jäännös 2 vuoden takaa. Eli siis ei olis tf2 turnausta. Olis se vähä ihme kyl koska turnaukset vaatii jonku järjestämään ne ja tietääkseni kukaan ei oo tehny niin :D

Konna

drops

itehän oon lupautunu järjestämään sähköpostissa, vaikka vastausta siihen en ole koskaan saanut… mut kyl siel jos aikoo tehdä tiimin ni voi valita tf2.

E:eikä esim viime vuonna näkynyt harraste turnauksissa tf2.


Last edited by Konna,

Limp.

EPA

Voin ehkä tulaa käymässä ottaan konnalta turpaan mut kone paikkaa ainakaan kun ketään tuttuja oo lähössä.

Konna

drops

tuu vaa tarjoon esarit : )

Jarppa

Feacon

Nyt oikeesti, tietääkö kukaan edes minkälainen turnaus siellä on?

Ainoat tiedot mitä oon onnistunut keräämään on että siellä pelataan TF2:sta ja se on BYOC-harrasteturnaus.

Itsehän en näillä näkymin ole edes koneen kanssa tulossa, mutta minua ihmetyttää kovasti tämä suunnittelu jne vaikkei mitään tietoja ole tullut erityisemmin.


Last edited by Jarppa,

Setlet

Ei

Jarppa

Feacon

Kohta pitäis tulla infoa tournaments-sivulle.


Last edited by Jarppa,

Konna

drops

6n6 saatiin(mitä vittua) todella lyhyellä varotus ajalla, no itellä on joku rupu mixi onkos muilla?
E:ai finaalit non byoc no mitä vittua ois ny laittanu koko kilpailun ja vähän rahaa+pidemmäl varotus ajal
E:2 niin vielä tarviinkin 2 pelaajaa jos joku haluu ni voi addaila steamis


Last edited by Konna,

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »