Forum

Team NL

Created 9th July 2009 @ 00:10

Locked Pages: « Previous 1 2 3 Next »

bam wizzle

Haha kom maar met de haat :D

Haat? nee, realistisch.

Maar ik zie hoe deze lineup ANGST in andere naties gaat brengen, lawl.

zoals ik al zei: lol, gl.

Alsof er een betere line-up had kunnen worden gemaakt van nederlandse spelers?

RaCio

GoT²

Maar ik zie hoe deze lineup ANGST in andere naties gaat brengen, lawl.

zoals ik al zei: lol, gl.

Natuurlijk kun je met Team NL niet een line-up maken zoals Finland, Zweden, Engeland of Duitsland dat kunnen. Maar er gaan 24 landen meedoen en Nederland heeft zeker kans om voorbij de groep-fase te komen.

Pyle

Try and beat team Zimbabwe !

We won the ATF2l nations cup over and over again !

Contra

Be

Maar ik zie hoe deze lineup ANGST in andere naties gaat brengen, lawl.

zoals ik al zei: lol, gl.

Natuurlijk kun je met Team NL niet een line-up maken zoals Finland, Zweden, Engeland of Duitsland dat kunnen. Maar er gaan 24 landen meedoen en Nederland heeft zeker kans om voorbij de groep-fase te komen.

en belgie

Pyle

Haha kom maar met de haat :D

Haat? nee, realistisch.

Maar ik zie hoe deze lineup ANGST in andere naties gaat brengen, lawl.

zoals ik al zei: lol, gl.

Jij hebt echt een joint nodig… pff.

Become

GoT<3
HoT<3

Misschien is het een idee om Waster http://etf2l.org/forum/user/2921/ een keer als demo te laten meespelen. Hij komt qua skill zeker bij Mistav in de buurt.

demsii

EPA

*facepalm*

ik geef op.

RaCio

GoT²

*facepalm*

ik geef op.

Zat je te wachten tot iemand jouw ging aandragen voor team NL? :D

Jigsaw

Goed team denk ik. Allemaal wel aardig goede spelers dus ik denk dat Nederland wel ver kan komen! Veel succes!

Koeitje

AUTOBOTS

*facepalm*

ik geef op.

Je hebt ook gelijk hoor. Zeker omdat NL eigenlijk geen top demo heeft, en dan ben je nogal in het nadeel tegen landen die dat wel hebben.

Jigsaw

Je hebt ook gelijk hoor. Zeker omdat NL eigenlijk geen top demo heeft, en dan ben je nogal in het nadeel tegen landen die dat wel hebben.

Ik denk het ook eerlijk gezegd, maar de andere spelers zijn allemaal minimaal divisie 2 spelers. Misschien kan team NL voor stuntjes zorgen. We zien wel.

Brutallus

Stuntjes ftw! Me likey!

Extremer

Trashbash!

Akasazh

THG
HL

profane ftw exfanes yesterdays news

Mistav

Koeitje voor Demo

Geen interesse. Niet dat ik gevraagd ben, maar dan hadden ze toch een nee gekregen.

Da’s grappig, ik ben ook niet gevraagd, maarja, “for King and Country” doen we natuurlijk niet moeilijk! ;)

Locked Pages: « Previous 1 2 3 Next »