Forum

uhmm... help

Created 30th July 2012 @ 09:30

Add A Reply Pages: 1

PyroBurning

EVO.

dus….. ik ben aardig nieuw in dit etf2l en ik wou weten hoe het zit met het beginnen aan toernamenten , ik heb al grootendeels mijn eigen team.

Califax

dyn.

Welkom.

Allereerst HIER zorgen dat je je persoonlijke account compleet maakt door je Steam_ID eraan te koppelen, en zorgen dat je teamgenoten zich ook registreren en datzelfde doen.

Daarna kun je HIER gewoon een team registreren en je teamgenoten uitnodigen.

Ik weet niet of je een 6v6 of een highlander team begint, maar ik ga ff uit van 6v6… Waarschijnlijk zal in september het nieuwe 6v6 seizoen beginnen (precieze data worden op tijd bekend gemaakt in een nieuwsbericht), waar je je team kan inschrijven voor divisie 6, waar je een seizoen lang (7 weken) tegen 7 andere startende teams zult spelen.

Tegenstanders vinden om pcw’s (Practise Clan Wars) tegen te spelen vind je op IRC in #tf.wars

Voeg me gerust toe op steam als je nog meer vragen hebt.

PyroBurning

EVO.

ok bedankt , ik denk trouwens dat we highlander gaan spelen…. ik weet niet of dat zo verstandig is enzo maar… ons team is daar wel heel positief over dus… heb je ook een beetje info over waneer daar een nieuw divisie 6 seizoen van begint en meer van dat soort info?

Califax

dyn.

Ik heb absoluut geen idee wanneer een nieuw highlander seizoen begint, sorry. Zul je zelf ff moeten opletten wanneer ze het aankondigen.

gibix

iH

highlander begint naar het einde van seizoen 13, rond oktober dus

Add A Reply Pages: 1