Forum

Benelux TF2 toernooi 13-15 juli!

Created 8th July 2012 @ 21:00

Add A Reply Pages: 1

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

http://www.kaostv.nl/2012/06/kaostvdutch-team-fortress-2-toernooi/

“– De class spy is niet toegestaan op dit toernooi.”

verder staat er niet wat de class limits of playerlimits zijn xD

easy win? xD

eXtreaL

Lohool muismatten

Gladdy

Lijkt me opzich wel lachen om mee te doen.
2 Demo’s 2 medics soldier en scout? :)

CapTVK

HoT<3

Lijkt me bedoeld voor de gemiddelde TF2 pub speler. Alle wapens zijn allowed maar de spy class niet?

Ik zou zeggen, als je 6 man kan optrommelen, doen. Alleen maar om het aantal deelnemers op te krikken en om te laten zien wat er zoal mogelijk is met wat oefening. De streamcasts zullen wel leuk worden.

inooid

Was net van plan om een post te maken op dit forum. We hebben natuurlijk wel gewoon class restricties en we gebruiken dezelfde settings als die van de ESEA. Het is echt bedoeld als een casual TF2-toernooi en om de Nederlandse pubers eens kennis te laten maken met competitive Team Fortress 2. Ik hoop dat het niet meteen gezien wordt als een makkelijke win, maar geef de wat lagere teams ook de kans om te winnen.

Je kunt je ook opgeven zonder team, waarna je geplaatst zult worden in een random mix team. Dit is zeker leuk om ook anderen een kans te geven om te winnen.

Ik hoop jullie te zien op het toernooi zelf en anders op de stream!

Gr Inooid

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Hmmm, dat maakt het eigenlijk wel een heel mooi initiatief! Als iedereen hier nou als enkele speler up signed dan hebben we bijna een soort Nederlands mentor-project. De teams zouden dan wel een ruime tijd vantevoren (meerdere dagen) aangekondigd moeten worden zodat iedereen met elkaar in contact kan komen. Daarvoor is het toernooi echter wel érg dichtbij!

Is er nog een mogelijkheid om het enigzins te verzetten?

En welkom op ETF2L btw :)

[edit]
Hoeveel man verwacht je uit de pub community denk je trouwens? Misschien kunnen de ervaren spelers hier wel per 2 of 3 upsignen.


Last edited by skeej,

inooid

We zitten op dit moment op 10 teams van zes man. We hebben de mogelijkheid om te verzetten, hier zullen we dan morgen een besluit over nemen. Is één week uitstel genoeg voor zo’n soort project? Ook is het verzetten wel handig, omdat we dan zeker weten dat we TF2 VanillaTV caster Comedian binnen kunnen halen.


Last edited by inooid,

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

1 week zou genoeg moeten zijn… Zolang er tussen het aakondigen van de teams en het beginnen van het tournament maar minstens 3-4 dagen zitten :)

Koeitje

AUTOBOTS

Zolang het niet ‘s avonds is op een dag van zondag t/m donderdag is het gewoon superkut voor veel mensen om mee te doen.

kKaltUu

UbeR |
-chess-

je bent gewoon muf dat je niet mee hebt kunnen doen, geef maar toe, je wilde de muismatten

Koeitje

AUTOBOTS

Quoted from kKaltUu

je bent gewoon muf dat je niet mee hebt kunnen doen, geef maar toe, je wilde de muismatten

Je hebt gelijk!

CapTVK

HoT<3

Zo, wie is er naar huis gegaan met de muismatten?

Add A Reply Pages: 1