Forum

Göra den svenska communityn större?

Created 25th November 2010 @ 17:43

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 4 5 6 Next »

Norrlääänningen

Cool du är, jag kan hugga ner ett träd med ballen.

2nuts

.

Det är ju bara en jävla massa incest, “schhhhhlääää hunnar”, “schhhhkotrar” och “t-röd genom en limpa” det om t-röd kommer från ceders käft… jag tror jag bangar. Norrl är lite för Wt för min smak..

P.S.
Quoted from MR JOHNSON

[…]

Och vem i helvete är du?

VEM FAN ÄR DU??!?!?!?


Last edited by 2nuts,

trams

-><-

Måste en jävla massa tryhards komma in och förstöra tråden?

Ni får ändå inte vara med och lana :P

vani

Bully

Jag är 15 och lanrädd :(

2nuts

.

lämna lan till dinosaurierna

trams

-><-

Quoted from 2nuts

lämna lan till dinosaurierna

Passa dig, så fort vi har rett ut vem du är så kommer fossen att kicka dig från mumble.

Norrlääänningen

T-röd är underskattat.

Defur

Quoted from Norrlääänningen

Tycker vi ska lana i skogarna i norrland. Det finns gott om älg, och gå på toa kan man göra varsomhelst!

Det kan man ju i stockholm med!

………..

Dennia

FAINT

http://4.bp.blogspot.com/-tO_TI0homhM/TcLQb415pDI/AAAAAAAAAH4/pFjduqsCx58/s1600/Network+Lan.jpg


Last edited by Dennia,

Beef

rocketblast skulle kunna annonsera om comp play. det finns en hel del bra o goa svenska spelare på servrarna (visst det är pub men de skulle säkert kunna göra bra av sig i comp). dock så har knappt hälften hört talas om comp. att göra en server där man kör maps som granary, gullywash med nospread och sånt? bara en ide…

Defur

Quoted from Beef

rocketblast skulle kunna annonsera om comp play. det finns en hel del bra o goa svenska spelare på servrarna (visst det är pub men de skulle säkert kunna göra bra av sig i comp). dock så har knappt hälften hört talas om comp. att göra en server där man kör maps som granary, gullywash med nospread och sånt? bara en ide…

Har du någon kontakt med serveradministratörerna där? Du kanske skulle kunna fråga dem?

Om det är något man lär sig med den svenska TF2 gemenskapen är att om det finns en uppgift så är det bara en själv man kan lita på att göra den.

tshh

elephANTZ
Carl

Om RB går med på det så är det ett måste med någon bra cfg. Inte så jävla skit kul att möta 5 pyros 5 heavys tex max 2 av varje klass eller något åt den stilen.

Beef

Quoted from Defur

[…]Har du någon kontakt med serveradministratörerna där? Du kanske skulle kunna fråga dem?

Om det är något man lär sig med den svenska TF2 gemenskapen är att om det finns en uppgift så är det bara en själv man kan lita på att göra den.

mjoo, blir väl att jag gör en tråd på deras hemsida. har inte så bra kontakt med adminsen direkt. men hur vill ni andra ha servern? jag skriver väl lite önskemål men vet dock inte hur den ska styras, cp5 maps (kotf?), nospread och sånt är självklart. men som tshh sade, class restrictions. bara en demo då? hur många medics osv. skriv några önskemål så tar jag med dom. :)

ashkan

Jag, s3 och lwf är admins (bland andra). Jag föreslår att du kollar med lwf först och kanske bollar lite idéer: http://etf2l.org/forum/user/23277/

Beef

ok, jag meddelar lwf om detta. men jag vill veta hur ni andra vill ha servern. jag har inte stor erfarenheter om hur man bör bygga upp en server, ännu mindre en comp servrer.

t.ex ska det bara vara cp5 maps? ska det bara vara officials som granary eller ska vi ta med obscure, gullywash? class restrictions, configs, hur vill ni ha de?

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 4 5 6 Next »