Forum

apua alottelijalle!

Created 1st December 2013 @ 21:49

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »

Suqp3r

fnx.simrai

Quoted from Limp.

Elä viitsi huijata Cauthon, aika moni on saanu bannit tarkka-ampuja hamoluokan pelaamisestakin.
Voin jo kuvitella mikä paska myrsky lähtee, kun paikalle tupsahtaa alottelija ja pelaa permapyroa 6v6 gathussa ja “jersyt” kieliruskeana sitten viellä vittuilee pereään, että ompas taas joku idiootti tullu tänne pilaamaan HÄNEN pelinsä.

Ps. Vaikka sanoin täynnä ja teknisesti ottaen täynnä tarkoittaa; ettei joukkoon mahdu muita, koska on täynnä. Niin en tarkoittanut että kaikki, vaan varoitus vain siitä, että mitä gathussa on luvassa, vaikakin joukossa on myös ihan mukavia ihmisiä.

Pps. En ole saanut bannia gathusta, tai ehkä joskus, en muista, mutta pääsäntöiseti en ole.

Ppps. En ole koskaan kuullutkaan henkilöstä Suqp3r, joten tuollainen henkilökohtainen hyökkääminen minua vastaan on varsin epäkypsää toimintaa toista ihmistä kohtaan.

Että oikein henkilökohtainen hyökkäys ja vielä epäkypsääkin tuollainen toiminta. Se että käytän omia sanojasi itseäsi vastaan? Haetko oikeutusta omille sanoillesi, kun käännät ne joukkoa kohtaan?

Mitä tulee siihen, oletko koskaan kuullutkaan minusta: Saattaisit huomata kurkatessasi sieltä pullosta, että ympärillä tosiaan on muitakin pelaajia. (Voisin käyttää tähän toistakin ilmaisua, mutta se olisi #HENKILÖKOHTAINENHYÖKKÄYS) Toisaalta 6v6-skenen kannalta on vain hyvä, että kritiikkiä vastaanottamaan kykenemätön Limp pysytteleekin pullossaaan.


Last edited by Suqp3r,

Cauthon

(ETF2L Donator)
prly

Quoted from Limp.

Elä viitsi huijata Cauthon, aika moni on saanu bannit tarkka-ampuja hamoluokan pelaamisestakin.

Tiedän että moni on tästä saanut bannit, koska olen itsekin niitä antanut aiheesta. Säännöissä myös lukee: “8. Kapteeni määrää pääasiassa kuka pelaa ja tekee mitäkin!” Joten jos snipaus jatkuu kapteenin toisin kehottaessa, ja tämän ollessa toistuvaa, on bannit ihan aiheellisetkin. Snipaus on ihan ok muuten, jos se sopii tilanteeseen, granaryn midi-snip vs snaken vika, omaa tulkintaa saa käyttää.

Jose

Lutunen

Kannattaa tulla kokeileen pelailua Gatherissa. Alkuhan on aina vähän hankalampaa, mutta suurin osa porukasta on mukavaa porukkaa :) Reippaasti vain mukaan :)

En kyllä ymmärrä tätä Limpin hyökkäystä gatherin ilmapiiriä ja porukkaa kohtaan koska henkilökohtaisesti pidän sitä pääsääntöisesti hyvänä ja mukavana ja en ole kyllä koskaan edes nähnyt sua siel pyörimäs ja pelaamas :) Tietysti ylilyöntejä tapahtuu aina kaikessa, mutta nekin välttettäisiin jos osattaisiin käyttäytyä.

Karhunen

[MIPC]

Minulla hieman jöpöttää. T. Sillinkutoja

Setlet

Tää on kyl maailman paskin topic. Nyt mietityttää et onko AP iha paniikis gatherist vai ei. Jos toiseen topicciin on uskominen, AP on 12v, joka voi olla vähä nuori ikä. Mut itekki alotin pelaaa competitive TF2 joskus 14v (en sillo nuorempana uskaltanu) :(

Onnea ja menestystä!


Last edited by Setlet,

Quoted from Limp.

Gather.fi:ssä kannattaa sitten varautua siihen, että se on täynnä vitun uskomattomi daunareita joiden tyhmyyden määrästä ja valtavast egosta saat lähinnä kurkunpäänsyövän, pahemman asteen aivovamman ja kasan sydän- ja verisuonitauteja.

Huom. Tämä koskee vain gathereita, joissa Limp on mukana.


Last edited by Punkka,

Limp.

EPA

Quoted from Suqp3r

[…]
Satuja

Kyllä henkilökohtainenhyökkäys ja juurikin myös tuo toistamin ns. matkinta onki hyvin hälyttävä merkki siitä, ettei kyseinen yksilö yksinkertaiseti kykene itsenäisesti ajattelemaan, mikä on hyvin yleinen tunnusmerkki ja oire monessa kehyitysvammaisuudessa, sekä aivovaurion jäkeen, kun aivot eivät ole kehiyttyneet normaalisti tai saadun aivovamman jälkeen eivät enää kykene toimimaan normaalisti ja palaa lapsen tasolle. Tietysti näin vähäisen tuttavuuden jälkeen on mahdotonta vetää tarkkaa dignoosia asiasta, mutta mikäli huomaat johdonmukaisuutta aijemmassa käytöksessäsi tai tulevaisuudessa, suosittelen ehdottomasti kääntymään lääkärisi puoleen, sillä tuo vaurio voi olla viellä kuntotettavissa ja mikäli kyse on kehitysvammaisuudesta on saatavilla myöskin apua ja monen laista vertaistukea sinulle.

Myöskään en tiedä mistä olet kuullut alkoholiongelmistani, mutta mielestäni voisit jättää sen asian rauhaan. Jos tartun pulloon niin se on oma asiani ja vastaan itse siitä. Ja se että en ole kuullut sinusta ennen tuskin liittyy juomiseeni, vaan siihen että et ole millään tasolla merkittävä henkilö etkä tehnyt mitään merkittävää ja pyörit eri piireissä, niikuin pääsäntöisesti me kaikki muutkin.

Konna

drops

Quoted from Cauthon

[…]

Tiedän että moni on tästä saanut bannit, koska olen itsekin niitä antanut aiheesta. Säännöissä myös lukee: “8. Kapteeni määrää pääasiassa kuka pelaa ja tekee mitäkin!” Joten jos snipaus jatkuu kapteenin toisin kehottaessa, ja tämän ollessa toistuvaa, on bannit ihan aiheellisetkin. Snipaus on ihan ok muuten, jos se sopii tilanteeseen, granaryn midi-snip vs snaken vika, omaa tulkintaa saa käyttää.

Oon kuullu villei huhui , et jos on ampunu snipalla gathujen modeja on saanut bannia siitäkin.


Last edited by Konna,

Jose

Lutunen

Quoted from Konna

[…]

Oon kuullu villei huhui , et jos on ampunu snipalla gathujen modeja on saanut bannia siitäkin.

Ville saa ampua

Suqp3r

fnx.simrai

Quoted from Limp.

[…]

Pahoittelut, jos osui arkaan paikkaan. En todellakaan viitannut minkään sortin ongelmiisi enkä ole tällaisista tietoinen. Tynnyri olisi liennyt parempi vertauskuva, sillä tarkoitin vain ettet nähtävästi tunne ketään oman joukkueesi ulkopuolelta. Etkä sen kummemmin sisäpuoleltakaan, sillä samassa hl-maajoukkueessa kuitenkin ollaan.

Kehitysvammaisuudesta puheen ollen suosittelen kuitenkin katsomaan peiliin, sillä asia nyt vain sattuu olemaan niin etten ole yksin mielipiteeni kanssa sinun aivottomuudestasi.

xzr

Quoted from Limp.

[…]

Kyllä henkilökohtainenhyökkäys ja juurikin myös tuo toistamin ns. matkinta onki hyvin hälyttävä merkki siitä, ettei kyseinen yksilö yksinkertaiseti kykene itsenäisesti ajattelemaan, mikä on hyvin yleinen tunnusmerkki ja oire monessa kehyitysvammaisuudessa, sekä aivovaurion jäkeen, kun aivot eivät ole kehiyttyneet normaalisti tai saadun aivovamman jälkeen eivät enää kykene toimimaan normaalisti ja palaa lapsen tasolle. Tietysti näin vähäisen tuttavuuden jälkeen on mahdotonta vetää tarkkaa dignoosia asiasta, mutta mikäli huomaat johdonmukaisuutta aijemmassa käytöksessäsi tai tulevaisuudessa, suosittelen ehdottomasti kääntymään lääkärisi puoleen, sillä tuo vaurio voi olla viellä kuntotettavissa ja mikäli kyse on kehitysvammaisuudesta on saatavilla myöskin apua ja monen laista vertaistukea sinulle.

Myöskään en tiedä mistä olet kuullut alkoholiongelmistani, mutta mielestäni voisit jättää sen asian rauhaan. Jos tartun pulloon niin se on oma asiani ja vastaan itse siitä. Ja se että en ole kuullut sinusta ennen tuskin liittyy juomiseeni, vaan siihen että et ole millään tasolla merkittävä henkilö etkä tehnyt mitään merkittävää ja pyörit eri piireissä, niikuin pääsäntöisesti me kaikki muutkin.

Mihinkähän kirjoitusvirheet sijoittuu noissa yleisissä tunnusmerkeissä

Limp.

EPA

Quoted from Suqp3r

[…]
Pahoittelut, jos osui arkaan paikkaan. En todellakaan viitannut minkään sortin ongelmiisi enkä ole tällaisista tietoinen. Tynnyri olisi liennyt parempi vertauskuva, sillä tarkoitin vain ettet nähtävästi tunne ketään oman joukkueesi ulkopuolelta. Etkä sen kummemmin sisäpuoleltakaan, sillä samassa hl-maajoukkueessa kuitenkin ollaan.

Kehitysvammaisuudesta puheen ollen suosittelen kuitenkin katsomaan peiliin, sillä asia nyt vain sattuu olemaan niin etten ole yksin mielipiteeni kanssa sinun aivottomuudestasi.

Itsehän olin tuossa kyseisessa maajoukkeessa lähinnä vain hätävaran, koska pysty rajoittuneen sosiaalielämäni takia tarvittaessa aina tuuraamaan, silloin kun kettään oikeasti taitavaa peluria ei kyennyt pelaamaan, joten en tarkkaan tiedä ketä joukkeessa on tai oli, ja koska tulen erittäin hyvin kaikkien ihmistenkanssa toimeen, ei minun tarvitsekkaan tieetä, sillä se ei ole minulle mikään ongelma.

Ja se mitä sinä ja muut jotka eivät minua tunne, ajattelevat minusta, on yhdentekevää. Monilla ihmisillä on aina ennakkoluuloja ihmisitä ja asioista jota he he eivät tunne. Tämä on hyvin valitettava asia, mutta täysin normaalia ja yleistä. Mikäli huolethisin siitä, että mitä muut minusta ajattelevat, minulla olisi varmasti hyvin heikko itsetunto, enkä pystyis täällä teidän kanssa avoimesti keskustelemaan kovin mielenkiintoisista asioista.

xzr

yllättävää että 99% tulee gatherilla ihan hyvin toimeen mutta limppiboi ei :/

kai se vika on meissä sit

Jose

Lutunen

Limp: tämä ensimmäinen kommenttisihan ei tietenkään ole ennakkoluuloja tai käsityksiä jostain tai joistakin, vaan pelkästään vain kokemuksen suomaa ja faktojen sävyttämää tietoa??

Limp.

EPA

No siis lähinnä mitä jäännyt käteen niistä mitä gathuja joskus harvoin käyttänyt.

Mutta olipahan ainakin viihde arvoa.

Pojilla tulee pillu heti kipeäksi, kun jollain on vähänkin eroava mielipide.

Ei mulla muuta, jatkakaa. Moro.

http://i.imgur.com/BFo1T.jpg

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »