Forum

The Reality XI

Created 1st July 2010 @ 01:16

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 Next »

Brutallus

valt er iets te winnen met TF2 ofzo?

Nmx

ᴷᵈ

Er is altijd wel een TF2 Compo, verwacht geen hoogstaande prijzen, maar aangezien ( zoals het nu lijkt ) er meer teams komen dan voorheen ,moet er vast wel IETS te regelen zijn. :) :)

Brutallus

sweet, mss duik ik wel eens op dan =)) als ik wat mense kan vinde die wille spelen :/

Nmx

ᴷᵈ

Anders doe je met ons mee, mocht je geen team vinden.

So far hebben we scouts + medic ( he skeej! ) en de rest onzeker, wie het eerst komt I guess. ;D

Brutallus

Weet nog niet zeker, ik voeg je alvast toe op steam en laat je zo snel mogelijk wete of ik ga ofni dan ^^

Brutallus

voeg me alvast toe in je team op de reality website, ik kom waarschijnlijk wel. Hoe lang plannen jullie te gaan? de 3 dagen?

Nmx

ᴷᵈ

Full event, ofcourse.

Team naam moet nog gekozen worden. :)

– Like a BAWSS? :DDDDDDDDDDDD?

!


Last edited by Nmx,

eXtreaL

Quoted from Nmx

Er is altijd wel een TF2 Compo, verwacht geen hoogstaande prijzen, maar aangezien ( zoals het nu lijkt ) er meer teams komen dan voorheen ,moet er vast wel IETS te regelen zijn. :) :)

TF2 is een funcompo geworden, geen prijzen dus..

pfft, lame!

demsii

EPA

Ja mooi, kan Nmx stoppen met vragen of ik meedoe ..

Wel slim natuurlijk, als je niet meer teams wil aantrekken voor je lan (aka meer winst), moet je vooral van een groeiende esports game/community hun comp een funcomp van maken. Garantie dat je in de toekomst nog meer teams aantrekt! .. Oh wacht.

sno

UbeR |
itsallgood

AO is ZEKER weer van de partij, en voor het extra vleugje epicness kom ik deze keer wel :DD

returNNNN

Quoted from sno

AO is ZEKER weer van de partij, en voor het extra vleugje epicness kom ik deze keer wel :DD

Nu kunnen mensen eindelijk een handtekening krijgen van Blackmane!

Jongens ik zou maar snel zijn blackmane aka snoozer wacht op je spank

Akasazh

THG
HL

Zoek nog een plaatsje als demo (main) soll,med, scout (middelmatig) Laat ff weten!!!

Nmx

ᴷᵈ

aankomende vrijdag o/

eXtreaL

Hoe was het ? :D

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 Next »