Forum

krig! kreativitet! Åhlens! död!

Created 3rd December 2009 @ 14:27

Add A Reply Pages: 1

Wiiking

Ska få igång det här jävla forumet lite. reglerna är enkla!
Du går in på åhlens, stockholm, drottninggatan med ca 20 andra individer! Du har på dig dina vardagskläder, ett paket cigaretter och en tändare (eld).

Här börjar det! en halvtimme har du på dig att förbereda dig för det som komma skall… du har möjligheten att välja ALLT som du kan köpa på åhlens och utnyttja omgivningen till fullo!!!

Vad väljer du i detta hav av varor? Vad finns för möjliga fällor att göra? Varifrån försvarar du dig själv bäst, rulltrappan? eller i parfymavdelningen i hopp om att alla är allergiker? Möjligheterna och vapnerna är fler än i borderlands!

Jag har spånat på bästa taktikerna med några arbetskamrater men jag avslöjar inte min ultimata taktik än )))

codcrille

Fresh.

Först vill jag veta vad jag försvarar mig mot.

tragett

securitas såklart

Spank

jag hade gömt mig i utrymmet ovanför toan, domdär plattorna man flyttar på för att komma åt elen. I hörnet på toan hade jag lagt cigaretterna och lurpassat med nävarna fulla av hårspray. Efter jag plockat mina 50pers på toan hade jag simply spelat död bland alla liken och shanka alla som kom o leta efter cigg…

Om jag nu spelade de här mot ett gäng icke rökare skulle jag dö först

ulv

h.
Liero

då går jag hellre på åhlens i oslo

trams

-><-

Jo, det är klart, det är nog lättare att försvara sig mot norrmän.

Spank

Ooooooooooooh snap!

gnus

HordeofGoats
s!

det ligger väl en ica/hemköp-affär i anknytning till åhlens om jag inte minns helt fel och jag brukar alltid bli så sugen på alla de bakverken som finns bakom disken där. Så utifall det blev nån slags invation skulle jag gömma mig där och äta munkar och potatisbakelser till det bittra slutet. Jag är ingen vidare fighter av mig.

Add A Reply Pages: 1