Forum

Är det möjligt att skapa ett B-lag i nations cup?

Created 23rd April 2012 @ 22:07

Add A Reply Pages: 1

Swedish Santa

105

Tjenahaopp allesammans! Nu är det så att jag är väldigt sugen på att vara del av svenska highlander-landslaget men tyvärr så är jag rätt säker på att de har redan hittat en duktig pyro.

Dock så vill jag inte gå miste om det roliga så jag undrar nu om det är möjligt att skapa ett svenskt B-lag. Syftet är liksom inget seriöst, mer som ett lag som kan mixa mot andra länder och kanske som ett merc/backup resurs år A-laget.

Nå, är det möjligt tro?

Herr_P

IKEA

Erh. Nope, nopp. Idéen med ett nationallag är att det är de bästa från nationen. Mixa med vänner om du vill men det lär knappast göras något b-nationallag eftersom det verkligen inte finns något skäl för att skapa ett.

.

nope, hade varit jävligt kul dock

vani

Bully

England körde något liknande för ett tag sedan i nations cup där två olika Team England-lag spelade mot varandra, och vinnaren representerade England.

Jag är inte insatt på reglerna, men det kan väl inte vara omöjligt att skapa ett B-lag och tävla mot A-laget.

Swedish Santa

105

Ah, synd.

Jaja, Jag får fortsätta med att träna hårt tills jag blir en potentiell kandidat till Svenska landslaget i Highlander då.

Tack för svar

vani

Bully

Pyro låter skittråkigt. Lycka till.

trams

-><-

Klart det är möjligt, men ni lär bli ganska ägda av “A-laget”

Flex

Vad som iofs vore roligt skulle vara ett skapa en svensk mixgrupp för både HL o 6v6 om man ändå vill utvidga det svenska communityt sen kanske de blir nåt rikitigt lag av det senare

Defur

u21 landslag gogogo

Add A Reply Pages: 1