Forum

Söker en Tjyst SVENSK klan

Created 24th May 2010 @ 14:10

Add A Reply Pages: 1

Kanoki

Jag ska skaffa Team Fortress 2 snart till PC och vill bli med en Klan. (jag spelar Playstasion 3 vesionen och fattar det mesta)

Jag vet att klaner har ”requirements” för att vara med, Men om jag vill va med en klan ska den va:

1. Ett bra lag, Då menar jag inte att dom ska va MEGA PRO’S, Det jag menar att dom ska va ett schyst lag, Att dom ska va bra förlorare och bra vinnare.

2. Ett lag som Pratar eller chatar. Inga tysta spelare tack.

3. Ett lag som inte tar allt för seriöst, Ett lag som kan ta skämt och så vidare. Jag vill inte köra med ett lag som tar spelet allt för seriöst och spelar cuper. Jag vill bara ha ett lag som jag kan spela tillsamas med på min fritid.

Jag därimot är en nybörjare och behöver såklart slippa mina ”skills” (Som jag inte har, LOL).

Jag Spelar som Medic, Heavy och engineer. Oftast är det Medic jag spelar på defence banor och Medic på attack banor, Och ibland känner jag mej för att va heavy.

Tack om du har läst. Tack och hej Spy sappin mai leverpastej. Ja, det är allt.

Spank

Tips: Skriv lite mer om dig själv, vem du är, tidigare erfarenheter osv.
Nu har du ju bara ställt massa krav på klanen du ska joina utan att dom vet nånting om dig.

(Attack/defense banor spelas knappt, (de är 2st som spelas ganska sällan))

Kanoki

Quoted from Spank

Tips: Skriv lite mer om dig själv, vem du är, tidigare erfarenheter osv.
Nu har du ju bara ställt massa krav på klanen du ska joina utan att dom vet nånting om dig.

(Attack/defense banor spelas knappt, (de är 2st som spelas ganska sällan))

”Host host” Ok, Jag kan inte skrive mer än det här, pågrund av att mina tidigare ”erfarenheter” är att jag har spelat PS3 versionen. Och där finns inte Gold rush änu, Så det ända jag kan skriva om är attack och defend mapar (och 2fort). egentligen så har jag inte nåra erfarenhet alls (som jag säger i första Forum inlägget). Detta forum inlägg får räcka tills jag skaffar Pc versionen om nåra Veckor (eller månader?)

Rotab

≧◡≦

Quoted from Kanoki

Och där finns inte Gold rush änu, Så det ända jag kan skriva om är attack och defend mapar (och 2fort).

.. så det enda som finns är gravelpit, dustbowl och 2fort? Låter jävligt trist, om du nu inte räknar push-maps till A/D..

ulv

h.
Liero

bli kompis med så många du kan. ju fler man känner, ju lättare att få ett lag att spela i. (detta innebär inte att du ska adda så många du kan på friendlist, sånt får man bara fiender av)

Defur

Quoted from ulv

bli kompis med så många du kan. ju fler man känner, ju lättare att få ett lag att spela i. (detta innebär inte att du ska adda så många du kan på friendlist, sånt får man bara fiender av)

se boris:

http://etf2l.org/forum/user/12098/

Wiiking

vad finns att se å se hos boris :P?

du kan skriva nått om det här!
.
.
v
vad heter du

ålder

spelat något annat fps spel kompetivt

vilken klass gillar du. Du kommer få behöva hålla dig till en av många “mainklasserna” solly demo scout och medic. Bara välja och vraka och se vad du gillar bäst

har du mirc, om så. #mpuktf2.pickup2 / eller tf2lobby (googla) är bra för några första gången pcws. Ha inte så höga krav dock :P

har du en webbläsare, om så http://www.onlinegamer.se & vanillatf2.org

Du har även en recruitment del upp till höger. Om du orkar med det så kommer du få fler clanalternativ.

öh. Håll ett öga för stora matcher som brukar vara på news page på http://www.etf2l.org & vanillatf2.org, ta en titt så kommer du få ett humm för man spelar riktiga matcher


Last edited by Wiiking,

Add A Reply Pages: 1