Forum

Debiele vraag (want ik ben een belg)

Created 14th July 2011 @ 05:08

Add A Reply Pages: 1

in welke team(s) zitten de twee soldiers voor team belgië tegenwoordig. Ben nieuwsgierig

Califax

dyn.

Wie bedoel je? Shitfly en Piet?

Dr Icecream

Shitfly is teamleader voor Team Yoyotech (daarvoor gekend als Blame) en Piet zit in Holy shit. Genmix (onze back-up speler, en kan dus als derde solly beschouw worden) zit bij TC, hoewel ik hem gezegd had dat hij beter voor een hogere divisie ging :D

Btw, we doen af en toe Belgische mixes (Shitfly, Piet, Droso, Coco, Genmix, Redemptor, Fallen en ik zijn de mensen die die dingen ‘t meeste meedoen), dus indien interesse, gewoon laten weten :)


Last edited by Dr Icecream,

ah ok, merci, shitfly had me eens ge add over tf2belgium op irc, maar ik heb irc nooit open/ ben dom met de script editor dus idle ik er nooit in, wanneer vinden die weer plaats


Last edited by Sacrilege,

Dr Icecream

tf2belgium op IRC wordt nog amper gebruikt en ‘t is al een maand geleden sinds de laatste mix eigenlijk, dus we zouden er nog eens werk van moeten maken. Ik zal hem straks is op steam aanspreken, en als hij niet op steam zit zal ik wel een mailtje sturen naar hem en enkele andere kerels van team Belgium om ‘t weer op gang te krijgen :)

Edit: Ik zal hem wel mailen/ sms’en want hij is al twee weken weg, en ik heb ‘t gevoel dat hij op vakantie is :D


Last edited by Dr Icecream,

Add A Reply Pages: 1