Forum

Inb4 Recruitment

Created 4th June 2011 @ 16:00

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »

Brainmaster

GoT<3
#WW

Wij zijn dus inb4, een team dat al meer dan 2.5 jaar bestaat (vroeger onder de naam Alpha omega euro team).
Aangezien een paar van het oorspronkelijk team de zin hebben verloren in tf2, zijn we op zoek naar nieuwe mensen die de rangen kunnen opvullen.

Wat zijn wij?
– Leuke groep mensen die vanuit Nederland of België komen
– De wil om wat meer te werken aan gamesense, tacts,enzo..
– Altijd mensen online in mumble, velen spelen ook andere spellen (waaronder lol, wow, enzo) voor de fun
– Team dat al 2 jaar op een rij naar The Reality is gegaan en dat niet anders ziet in de toekomst
– Non-Ragers

Wat zoeken wij?
– 2 soldiers
– Nederlandssprekend in eerste instantie
– Toffe mensen die voldoende hebben aan 2 tot max 3 matchen in de week
– mensen die buiten gamen ook tijd hechten aan dingen zoals liefjes, vrienden, feestjes, school
– mensen die daar dan ook respect voor hebben als er iemand niet kan

Wat willen wij worden?

We willen deze zomer een stabiele line-up bekomen, dat betekent dus een vaste 6 waarmee het klikt en die dan uiteraard voorrang krijgen bij het spelen van pcws. En de mogelijkheid tot div5 in Season 10 in September te kunnen spelen.
We zijn bereid om beginnende mensen te trailen, die dus weinig of geen competitieve ervaringen hebben. Als we zien dat deze mensen dan mogelijkheden hebben, mogen ze er bijna zeker van zijn dat ze mogen toetreden tot inb4.

Contacteer me via steam please :)

Groeten

Brainmaster


Last edited by Brainmaster,

Tommeh

‹Con›

Succes, Kheb erg lang geleden nog wel eens gemixt met alpha omega :D

Kzou bijna zelf joinen, helaas kan ik niet tegen comms in het nl :(

Brainmaster

GoT<3
#WW

Quoted from Tommeh

Succes, Kheb erg lang geleden nog wel eens gemixt met alpha omega :D

Kzou bijna zelf joinen, helaas kan ik niet tegen comms in het nl :(

np :) als we onze line-up niet vol krijgen met de spelers die we willen, dan gaan we het breder moeten bekijken :)

sno

UbeR |
itsallgood

Het maakt opzich niet uit, maar omdat we nu allemaal NL sprekende mensen hebben, is het wel makkelijker om er nog een paar te hebben. On the other hand, als we Engelstalige mensen vinden dan gaan we ook Engels callen :)

DeNeusbeer

(Legend)
HoT<3

Brrr, Engels callen. Gelukkig heb ik dat in 3 jaar tijd maar incidenteel hoeven doen. Nederlands is veel leuker.

Maareh, toffe vogels. Het is dat ik niet meer speel, maar anders…

Als je dat wel doet, moet je gewoon joinen, er zijn al zo weinig Nederlandstalige teams.

PS: wie spelen er dan nog allemaal wel?


Last edited by DeNeusbeer,

Brainmaster

GoT<3
#WW

Quoted from DeNeusbeer

PS: wie spelen er dan nog allemaal wel?

Ik als demoman
Snoozer en motbod als scout
The king of dope / alan smitheee als medic

De rest is nog beetje onzeker en zullen we meer over weten na de examenperiode, maar deze 4 zijn alvast zeker

Nmx

ᴷᵈ

Ewa, goeie gasten.

Ze make me pro lollers, jwz.

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Quoted from Nmx

Ewa, goeie gasten.

Ze make me pro lollers, jwz.

ja zoiets ja xD

Brainmaster

GoT<3
#WW

Heeft niemand nederlandse vriendjes die niet eens tf2 competitief willen proberen :D
??? :)

Koeitje

AUTOBOTS

Quoted from DeNeusbeer

Brrr, Engels callen. Gelukkig heb ik dat in 3 jaar tijd maar incidenteel hoeven doen. Nederlands is veel leuker.

Verkenner achter ons! Kijk uit, Spion! Verover het punt jongens! Plakkende bommen bij de deur? Luchtschot!!2!~`

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

ik heb mijn overlading laten vallen :(

Califax

dyn.

Quoted from skeej

ik heb mijn overlading laten vallen :(

Gadverdamme :P

Spike Himself

TC

De geneeskundige en zijn zaksoldaat.

Martn

“Pijp hem! Pijp hem! Pijp hem!”

Brainmaster

GoT<3
#WW

gelieve on topic te houden :)

Add A Reply Pages: 1 2 3 Next »