Forum

vervoer i43

Created 26th April 2011 @ 15:50

Add A Reply Pages: 1 2 ... 5 Next »

Nmx

ᴷᵈ

Aangezien er vast heeul veel NLers heen gaan, wie heeft er allemaal vervoer nodig enzo!

Ik heb wss m’n rijbewijs wel, maar geen bolide. ( Meerijden, of trein/vliegtuig voor mij!)

iig wel booked & paid!

Spike Himself

TC

Mijn bolide (Vectra :D) vertrekt vanuit het verre zuidwesten op het drielanden punt met België en Zeeland, zal ruimte hebben voor max 1 persoon extra (2 als je graag krap zit), en maakt met een kleine omleiding hoogstwaarschijnlijk een tussenstop in het zuidoosten van Engeland om daar mijn vriendin op te pikken.

Route; Bergen op Zoom – Antwerpen – Gent – Brugge – Calais – Folkestone – Ashford – Maidstone – Rochester – London -> etc


Last edited by Spike Himself,

Martn

Ik zoek vervoer, kan evt wel op mezelf (met de pchooftbolide met chauffeur van mn ouders) naar de randstad reizen. (of bergen op zoom)


Last edited by Martn,

Califax

dyn.

Ik ga waarschijnlijk rijden vanuit Assen, maar weet op dit moment nog niet hoeveel stoelen ik vrij ga hebben…

Martn

Quoted from Califax

Ik ga waarschijnlijk rijden vanuit Assen, maar weet op dit moment nog niet hoeveel stoelen ik vrij ga hebben…

nr 1 is bij deze dan gereserveerd, als dat kan.

Tommeh

‹Con›

Ging ik maar naar i43 :( zou graag in spikes pimpmobiel willen bouncen :D

Dr Icecream

Cali, sorry, maar we zijn met ons Dakka vervoer al volledig volgeboekt, hit me on steam als je de volledige uitleg wilt :)

Quoted from Martn

[…]

nr 1 is bij deze dan gereserveerd, als dat kan.

Gaat dus nog afwachten, heb minivan gereserveerd, nog te bezien hoeveel plaats er vrij is


Last edited by Dr Icecream,

Dr Icecream

Quoted from Spike Himself

Mijn bolide (Vectra :D) vertrekt vanuit het verre zuidwesten op het drielanden punt met België en Zeeland, zal ruimte hebben voor max 1 persoon extra (2 als je graag krap zit), en maakt met een kleine omleiding hoogstwaarschijnlijk een tussenstop in het zuidoosten van Engeland om daar mijn vriendin op te pikken.

Route; Bergen op Zoom – Antwerpen – Gent – Brugge – Calais – Folkestone – Ashford – Maidstone – Rochester – London -> etc

Via Duinkerke is even snel en véél goedkoper, gaat ook naar Dover :)

Spike Himself

TC

Quoted from Dr Icecream

[…]
Via Duinkerke is even snel en véél goedkoper, gaat ook naar Dover :)

Als je de boot bedoelt, jep, maar ik ga liever met de trein; da’s goedkoper én sneller! (vandaar Folkestone ^^ ben niet van plan bij Dover in de buurt te komen :D)

edit; goedkoper als je maar 1 á 2 dagen blijft iig lol.. maar desalniettemin pak ik toch liever de trein. heb echt geen zin om anderhalf uur op zo’n boot te zitten


Last edited by Spike Himself,

Coco

[d¿s]

Quoted from Dr Icecream

Cali, sorry, maar we zijn met ons Dakka vervoer al volledig volgeboekt, hit me on steam als je de volledige uitleg wilt :)

[…]

Gaat dus nog afwachten, heb minivan gereserveerd, nog te bezien hoeveel plaats er vrij is

Heb toch een plaatsje he Ice? :D

herpderp

DAKKA

Quoted from Spike Himself

[…]

Als je de boot bedoelt, jep, maar ik ga liever met de trein; da’s goedkoper én sneller! (vandaar Folkestone ^^ ben niet van plan bij Dover in de buurt te komen :D)

edit; goedkoper als je maar 1 á 2 dagen blijft iig lol.. maar desalniettemin pak ik toch liever de trein. heb echt geen zin om anderhalf uur op zo’n boot te zitten

De overtocht duurt maar 1 uur, (afhankelijk van hoe vroeg/laat je vertrekt kun je wat langer staan te wachten met al die zigeuners en vrachtwagens die eerst de boot verlaten).

+ Eten en drinken en lekkere lounge stoelen, en aan boord is ook een wissel station aanwezig waar je je euries om kan wisselen voor dat maffe eilanders geld.

Oh en niet te vergeten tax free booze :D

Als je niet zeeziek wordt is het best goed te doen. Ik was 64 euries kwijt ong voor heen en terug 3 man.


Last edited by herpderp,

Dr Icecream

Quoted from Coco

[…]

Heb toch een plaatsje he Ice? :D

Tuurlijk da! Check http://www.ukdakka.com/index.php?topic=2108.0 :D

Quoted from herpderp

[…]

De overtocht duurt maar 1 uur, (afhankelijk van hoe vroeg/laat je vertrekt kun je wat langer staan te wachten met al die zigeuners en vrachtwagens die eerst de boot verlaten).

+ Eten en drinken en lekkere lounge stoelen, en aan boord is ook een wissel station aanwezig waar je je euries om kan wisselen voor dat maffe eilanders geld.

Oh en niet te vergeten tax free booze :D

Als je niet zeeziek wordt is het best goed te doen. Ik was 64 euries kwijt ong voor heen en terug 3 man.

Niet te vergeten de epic lol-times die we hadden met al die random people :D

herpderp

DAKKA

Quoted from Dr Icecream

[…]

Tuurlijk da! Check http://www.ukdakka.com/index.php?topic=2108.0 :D

[…]

Niet te vergeten de epic lol-times die we hadden met al die random people :D

Dikke kleine zigeuner kindjes die het schip bijna lieten kapseizen door met z’n allen aan 1 kant te gaan staan bedoel je?

Nmx

ᴷᵈ

Quoted from herpderp

[…]

Dikke kleine zigeuner kindjes die het schip bijna lieten kapseizen door met z’n allen aan 1 kant te gaan staan bedoel je?

Hoe kunnen die dik zijn, ze reizen rond like there is no tomorrow. :D

Dr Icecream

Quoted from Nmx

[…]

Hoe kunnen die dik zijn, ze reizen rond like there is no tomorrow. :D

Ik denk dat ik daar nog een filmpje van op mijn gsm heb staan, ze zijn geen mythe :D

Add A Reply Pages: 1 2 ... 5 Next »