Forum

The Party LAN - (22-24 april)

Created 24th January 2011 @ 12:30

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

Nmx

ᴷᵈ

BELANGRIJK
http://www.lanparties.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=58059
Laat eventjes reactie / poll vote achter! :)

Voor de mensen die niet naar I42 gaan. (I43 wel heen he! :-) )

The Party 9 zal plaatsvinden in het Beursgebouw Eindhoven. Het Beursgebouw Eindhoven bevind zich midden in het stadscentrum van Eindhoven.
Omgeving:
Omdat het evenement zich bevind in het midden van de stad is er een ruime keuze waar je eten, drinken en/of hardware kunt vinden. Ook is er genoeg leuks te doen.

Als je lekker uitgeslapen aan een competitie wil beginnen, zijn er meerdere hotels op loopafstand te vinden. De Holiday Inn is bijvoorbeeld maar twee minuutjes lopen en de Tulip Inn slechts vijf minuutjes. Voor een compleet overzicht aan hotels, adviseren we je even op Google te kijken.

Het adres van het evenement is:
Beursgebouw Eindhoven
Lardinoisstraat 8
5661 ZZ Eindhoven

Alle entreebewijzen voor The Party zijn inclusief onbeperkt gebruik van gratis frisdranken, koffie en thee.
De BYOC entreeprijs voor The Party 9 is: (Bring Your Own Computer)

€42,50 voor de vroege vogels. Deze vroege vogel-prijs is geldig voor alle betalingen die ontvangen en verwerkt zijn voor 28 februari 2011.
€47,50 is de normale ticketprijs als je een ticket voor de start van het evenement online koopt.
€55,00 per deelnemer die zijn ticket op het evenement zelf koopt (af te raden als je van ver komt, want je loopt het risico dat je geen plaats hebt omdat het evenement vol is).
Wil je alleen rondkijken op het evenement? Je kunt een dagkaart kopen bij de kassa voor € 10,00. Ook met de dagkaart kan je onbeperkt frisdranken, koffie en thee halen bij de catering. Als je een dagkaart koopt is het niet toegestaan om computerapparatuur mee naar binnen, of naar buiten te nemen. Wel mag je meedoen aan de console competities (mogelijk tegen bijbetaling).

Er is geen officiele TF2 Compo, maar fun moet er wel genoeg zijn. :)
Desnoods is er misschien met genoeg animo wel iets te regelen..

Wie Oh wie ?

website
http://www.the-party.nl


Last edited by Nmx,

Akasazh

THG
HL

Nice, meer hollandse lans voor de winst. jammer dat het allemaal funcompo’s zijn, wat internationale opkomst zou nl. leuk wezen.

Martn

Ik + team dynamic + koekjes.

Spike Himself

TC

Niet slecht, 10 euro voor 3 dagen gratis koffie =D

edit: uhh logica >.<


Last edited by Spike Himself,

sno

UbeR |
itsallgood

AO is helaas niet van de partij.

eXtreaL

Quoted from Martn

Ik + team dynamic + koekjes.

Spreek voor jezelf slet

Qun

GoT<3

i42 voor mij :)

Exfane

EPA
TWIN

Denk dat we vooral met z’n allen moeten kijken of we hiervoor gaan of voor Viqun’s idee, zou zonde zijn om half om half te gaan, dus beiden half bagger.
aangezien ik wss toch niet naar i42 kan,m is dit voor mij een mogelijkheid

herpderp

DAKKA

Ligt er een beetje aan wanneer Viqun’s lan is. En aangezien ze geen echte TF2 comp hebben ben ik wat meer geïntresseerd in Viqun’s idee.

Qun

GoT<3

Quoted from Exfane

Denk dat we vooral met z’n allen moeten kijken of we hiervoor gaan of voor Viqun’s idee, zou zonde zijn om half om half te gaan, dus beiden half bagger.
aangezien ik wss toch niet naar i42 kan,m is dit voor mij een mogelijkheid

Kan ook natuurlijk, maar dan ga ik wel mailen met The-Party of de compo in eigen handen mogen nemen. Geen zin in een halve kut compo zonder support. Gewoon de community bij elkaar zetten en zelf fun compo doen daar.

eXtreaL

Ook al had ik een private tf2 lan leuker gevonden, ik kom natuurlijk wel gewoon ;).

cu off!

Qun

GoT<3

http://www.lanparties.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=58059

Qun

GoT<3

Het plan wordt nu voorgelegd aan het compo team, dus hopen dat ik snel reactie krijg. Anders ga ik namelijk lekker op hockeytoernooi :D

Hier nogmaals mijn forum post daar:

Beste LANers,

Aangezien dit voor mij de meest logische locatie is om een TF2 compo aan te vragen, doe ik het hier.

Mijn naam is Tim Sijpkens en ik ben een competitieve Team Fortress 2 speler en actief internationaal LANer. Met dit bericht representeer ik de competitieve Nederlandse TF2 community (die is namelijk niet zo groot).

Mijn vraag was of er nog een TF2 compo komt op TP9. Ons maakt het dit maal niet zo veel uit of het fun of offi is, aangezien we gewoon als community willen laten zien hoe leuk TF2 wel niet is.

Indien er geen komt, is er de mogelijkheid om de compo zelf te organiseren? Ik vind het niet erg om te adminnen, zolang ik zelf ook mag spelen met mijn eigen team. Ik heb meer dan drie jaar ervaring in de TF2 scene en genoeg LAN ervaring, dus ik weet wel van hoe en wat.
Ook willen we buiten de reguliere 6v6 competities, wat fun dingen doen, zoals 2v2 bbal (basketball), 1v1 scout, medic+soldier fight, turris en zoiets dergelijks.

We verwachten op zijn minst zo’n zes teams van zes man. Merendeel zal mixjes zijn, aangezien de TF2 community nogal internationaal is en er niet zoveel teams zijn van de zelfde nationaliteit.
We staan open voor spelers van een andere game, die graag TF2 willen uitproberen en eventueel ter plekke nog wat mix teams maken.

Er wordt dus vrij weinig gevraagd van de TP9 admins zelf. Misschien een kleine aankondiging en op de beamer dat de inschrijvingen open gaan/sluiten en aankondiging van de finale. Ik weet niet of er een broadcaster aanwezig is, maar als het op stream kan komen is het mooi meegenomen natuurlijk.
Het lijkt ons wel leuk om een prijsuitreiking op het podium te mogen hebben, tussen de andere prijsuitreikingen. Uiteraard zonder prijzen, of we stoppen zelf wat in een prijzenpot.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Tim “ViQun” Sijpkens

herpderp

DAKKA

Nog nieuws?

Dr Icecream

Quoted from herpderp

Nog nieuws?

OHHHHHHHHHHHHH EWEDOWIUN!!!

Add A Reply Pages: 1 2 Next »