Forum

NL Nationale TF2 teams!

Created 20th April 2014 @ 22:11

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »

Loch

in mijn gouden tijdperk bij Hello Kitty MLG heb ik volgens mij wel bewezen de functie als mascotte goed uit te kunnen voeren.

Dephaistos

Geachte Keuningin kKaltUu

Ik wil zijne hoogheid eerst bekennen dat ik hoogstwaarschijnlijk niet de beste kandidaat voor een hooggeplaatst team zoals dit ben. Wellicht ben ik op de reservebank nog net op mijn plaats, maar misschien zelfs dát niet.

Aan de ene kant heb ik een gróte passie voor dit videospelletje, en een erg grote drang om te verbeteren. Misschien zult u opmerken dat mijn huidige ervaring er wat karig uitziet, maar mijn geschiedenis in mixes, scrims en (de vermaledijde) lobbies is aanzienlijk groter. Ook op de oefenterreinen van mijn speelrand [MGE] en de notoire dueleergronden [DM-servers] heb ik mijn bloed meer dan vaak laten vloeien.

Aan de andere kant voel ik mij timide, en jazeker, zelfs ontmoedigd door de opkomst van deze grote namen en titels. Wereldspelers zoals Quell, Wiethoofd en Vlijm laten hun naam gelden, en ook U, de onbetwiste keuning der oranje explosievenexperts doet mij urineren in mijn broekpak.

Daarom vraag ik U dit, uwe hoogheid. Staat U mij toe om mij van tevoren te excuseren voor mijn verwaandheid, maar is er een mogelijkheid dat U mij toelaat als een reservespeler voor ofwel sluipschutter, ofwel soldaat, ofwel verkenner? Of mij wellicht kan vereren met een bezoek, waarbij U mij wat tips kan geven hoe ik dan het volgende jaar een plekje kan veroveren in het oranje garnizoen? Het zou mij een groot genoegen doen een poging te krijgen om U een impressie te geven van mijn vaardigeheden en mijn potenties, waarvan ik hoop dat ze in de smaak zullen vallen.

Lankmoedige heerser der explosieven, ik vraag U ook of U mij wellicht kan toevoegen aan uw adresboek der metgezellen en makkers, waardoor ik uw woorden van verlichting kan proeven als U mij dat toestaat.

Mijn deemoedige groeten

Onderdaan Dephaistos, aarslikker eerste klas; zelfverklaarde soldaat vierde klasse.


Last edited by Dephaistos,

Mr. Guy

*fast
§GOLD

doe mij maar iets in 6s ofzo, demo kan ik wel. okko kan er toch niks meer van met zn arrowtjes. ik doe dit omdat ik bezig ben met een meisje te versieren, dus als ze naar mn etf2l pagina gaat moet dat er dus goed uitzien met nationale 6s team enzo.

groetjes thuis

Nik

MEGA$$

Hallo,

Als het nog gezocht wordt zou ik graag voor de sluipschutter main/sub spot gaan.
Ik heb zeker genoeg ervaring in highlander, veel mixes en officials gespeeld.
Met 3 seasons UGC and 3 in ETF2L, veel scrims en mixes moet div 2/3 wel lukken.

Ik hoor het (hopelijk) wel!


Last edited by Nik,

Mushy

swole.

Alloha. Ik wil 6v6 soldaatman spelen of scoot.

als dit nog nodig is tenminste. viva Hollandia.

ps. ik heb geen leven dus ik kan altijd spelen. behalve als ik cool ga doen op vakantie met vrienden maar dat komt niet vaak voor dus jippie.


Last edited by Mushy,

herpaderpy

Goedenochtend,
Als er nog een Hooglandse hoofd- of reservesoldaat nodig is, wil ik mij graag beschikbaar stellen.
-Herpa

pingu

PIRAAT
Bestest

Solly/demo voor 6s/hl. bel me

Nmx

ᴷᵈ

haa bier

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Quoted from Nmx

haa bier

Wie heeft dit lijk opgegraven?

Bona

PMW

explosie man meebie

Qun

GoT<3

DEUTSCHLAND ÜBER ALLES

Nick

Heb je even voor mij?

quell

UbeR |

Quoted from Nick

Heb je even voor mij?

https://www.youtube.com/watch?v=21Yz0djVF9E

LAMF

tGa

ik vind t wel eens tijd dat wij laaglanders dat hooglander gaan domineren
ben beschikbaar als engi, spion en pyro sub, meer ervaring dan alleen de teamervaring die je ziet

Akasazh

THG
HL

Uberkeen Dutch professioneel hier en keiharde drager: Zie Quntjes’ filmpie waar ik Exfane, Skeej en Qun met één hand achter de rug versla (er moet natuurlijk ook gebilvingerd worden).

Relevante ervaring:

Ik heb het volledige alfabet aan Div6 subdivisies waarin ik gespeeld heb.

Ik heb op I46 3 nachten met Admirable op één kamer geslapen. Hij noemde mij ‘de beste Tf2 speler in de geschiedenis van het spel’. Dat was nadat ik hem een fles whisky had gevoerd, maar daar horen Ieren tegen te kunnen.

Op hetzelfde evenement heb ik de gehele Europese tf2 scene geïntimideerd met mijn snor en overspelige uitstraling. De Amerikanen waren immuun, want die hadden Harbleu, helaas.

Ik schiet sneller dan mijn netcode.

Ik heb ooit op een DM server één kill gemaakt op Bash en toen meteen gedisconnect 100% KD, lichtekooien!

Ik bel beter in het Nederlands dan Skeetje.


Last edited by Akasazh,

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »