Forum

NL Nationale TF2 teams!

Created 20th April 2014 @ 22:11

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »

>MF<

NICE
Fe |

Quoted from Akasazh

Ik bel beter in het Nederlands dan Skeetje.

Kan conformeren, Aka is de beste Nederlandse beller.

Spike Himself

TC

Initieel had skeej hem verzocht in het Engels te bellen, maar na enige discussie besloot hij om dat dan toch maar in het Nederlands te doen. Dat zou namelijk beter zijn.

Ik bel beter in het Nederlands dan, Skeetje.

TSM

ik zou graag willen meedoen als scout, speel nu hoog silver maar ik denk dat ik het aan kan om mee te doen voor het hl team


Last edited by TSM,

sno

UbeR |
itsallgood

Zijn erg nog sletjes in het gebouw die mee zouden willen doen?!

MB

*fast

Quoted from sno

Zijn erg nog sletjes in het gebouw die mee zouden willen doen?!

Vast wel als je het netjes vraagt na een breezertje of 2.

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Quoted from MB

[…]

Vast wel als je het netjes vraagt na een breezertje of 2.

Niet zo gretig, snoozer is al blij met 1

Qun

GoT<3

Moet maar hè.

Vlijm

UbeR |

LAAT JE TEETTEN ZIEN

sno

UbeR |
itsallgood

Quoted from kKaltUu

[…]
Niet zo gretig, snoozer is al blij met 1

hahaha hou is op

kKaltUu

UbeR |
-chess-

WAAROM IS ER GEEN TEAM ORANJE IN TF2, DIT IS NIETS MINDER DAN EEN KLODDER SPUUG IN HET OOG VAN DE NEDERLANDSE TRADITIE, GRONDPRINCIPES EN GLORIE.

Wilders doe er wat aan!

Akasazh

THG
HL

Quoted from kKaltUu

WAAROM IS ER GEEN TEAM ORANJE IN TF2, DIT IS NIETS MINDER DAN EEN KLODDER SPUUG IN HET OOG VAN DE NEDERLANDSE TRADITIE, GRONDPRINCIPES EN GLORIE.

Wilders doe er wat aan!

Er is echter wel dit kKaltuu: http://steamcommunity.com/market/listings/440/Mann%20Co.%20Orange


Last edited by Akasazh,

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Ik vraag me altijd af hoe serieus deze shit nou meestal is. Kan me niet voorstellen dat als al die oude meuk bij elkaar zit, dat er dan serieus wordt gespeeld

Mr. Guy

*fast
§GOLD

Quoted from Akasazh

Uberkeen Dutch professioneel hier en keiharde drager: Zie Quntjes’ filmpie waar ik Exfane, Skeej en Qun met één hand achter de rug versla (er moet natuurlijk ook gebilvingerd worden).

Relevante ervaring:

Ik heb het volledige alfabet aan Div6 subdivisies waarin ik gespeeld heb.

Ik heb op I46 3 nachten met Admirable op één kamer geslapen. Hij noemde mij ‘de beste Tf2 speler in de geschiedenis van het spel’. Dat was nadat ik hem een fles whisky had gevoerd, maar daar horen Ieren tegen te kunnen.

Op hetzelfde evenement heb ik de gehele Europese tf2 scene geïntimideerd met mijn snor en overspelige uitstraling. De Amerikanen waren immuun, want die hadden Harbleu, helaas.

Ik schiet sneller dan mijn netcode.

Ik heb ooit op een DM server één kill gemaakt op Bash en toen meteen gedisconnect 100% KD, lichtekooien!

Ik bel beter in het Nederlands dan Skeetje.

Ook verdient dit bericht gwn al een plekje ergens.

Khaos

Als jullie nog spelers zoeken voor het Zessen Team.
Dan stel ik mij hierbij ter beschikking.
Het liefst als Zak Soldaat of Zwervende Soldaat maar als het nodig is Hospik.

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Quoted from Mr. Guy

Ik vraag me altijd af hoe serieus deze shit nou meestal is. Kan me niet voorstellen dat als al die oude meuk bij elkaar zit, dat er dan serieus wordt gespeeld

Het voornemen is altijd “zo serieus mogelijk”. De keren dat de oude garde weer bij elkaar werd geroepen was puur uit gebrek van goede nieuwe spelers. En nee, dat is niet gelijk aan “niet open staan voor nieuw talent”. Als je niet boven div4 hebt gespeeld (en dan ben ik al genereus) heeft het weinig zin om te trialen. Je mist dan essentiële ervaring en inzicht die nodig is om tegen de wat degelijkere landen niet ge-5-0’d te worden. Ook de microscopische kans op het vinden van een verborgen talentje is verwaarloosbaar, omdat je met een nationaal team weinig tijd hebt om goed op elkaar in te spelen en elkaars kwaliteiten te vinden. De spelers moeten vanaf de eerste pcw weten wat ze ruwweg te doen staan.


Last edited by skeej,

Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »