Forum

NL Nationale TF2 teams!

Created 20th April 2014 @ 22:11

Add A Reply Pages: 1 2 ... 5 Next »

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Landgeneuten,

Het moment voor de nationale competities is weer aangebroken. Sedert de eerste iteratie der Team Fortress 2 Wereldcup (verzorgd door de Europesche Team Fortress 2 Liga), stuurt het vaderland zijn beste spelers om te strijden voor glorie, sportiviteit en een aanvulling voor de studiefinanciering.

6v6
Voor 6v6 zoekt de bondscoach spelers die zich beschikbaar stellen. Hier is het van uiterst belang dat de speler zijn of haar klasse op degelijk niveau kan besieren, evenals beschikt over een gezonde beheersing van het algemeen beschaafd Nederlands vocabulaire.

Mocht u zich geroepen voelen voor 6v6, gelieve een bericht achter te laten met uw geprefereerde klasse, toezegging of afzegging van bepaalde dagen op voorhand en een gedichtje mocht u creatief aangelegd zijn.

Highlander
Voor Hooglander gelden dezelfde voorwaarden. Hierbij is ervaring in de naastgelegen Liga (UGC league) ook van toepassing.
Hierbij is de bondscoach met name gesteld op mogelijke hoofd (of wissel-)Soldaten, techneuten, medici of spionnen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mochten er vragen of opmerkingen zijn, zie ik deze graag in het reactieveld onder dit bericht verschijnen.

Je maintiendrai!


Last edited by kKaltUu,

Wiethoofd

(Newswriter)
LvG

Zolang we maar niet weer anderhalf uur op barnblitz blijven zitten wil ik best wel weer de hospik uithangen/backup hospik zijn.

marten

TBC

wanneer zou deze competitie plaats moeten vinden als ik vragen mag?

quell

UbeR |

Quoted from marten

wanneer zou deze competitie plaats moeten vinden als ik vragen mag?

juli/augustus de voorgaande jaren, dus wss weer iets in die trend deze keer.

Dr. Heinz

★GF
KAAS

Worden de klassen ook in het nederlandsch genoemd? Scout = verkenner, medic = hospik? etc? Zoja, dan wil ik graag een pov+mumble zien/horen.

quell

UbeR |

Quoted from Dr. Heinz

Worden de klassen ook in het nederlandsch genoemd? Scout = verkenner, medic = hospik? etc? Zoja, dan wil ik graag een pov+mumble zien/horen.

nee:P

kKaltUu

UbeR |
-chess-

Quoted from Dr. Heinz

Worden de klassen ook in het nederlandsch genoemd? Scout = verkenner, medic = hospik? etc? Zoja, dan wil ik graag een pov+mumble zien/horen.

Ik denk dat viqun of skeej de NL comm mixes op hun youtube hebben staan.

Dr. Heinz

★GF
KAAS

Serieus, jullie moeten ook de klassen vertalen, daar word je beter van hebben studies uitgewezen. Sniper = sluipschutter, toch veel leuker?

>MF<

NICE
Fe |

Hebben we geprobeerd kan ik me herrineren, viel niet zo in de smaak. Mocht Quell graag alles willen pyro’en wil ik best een van de overige classes spelen (liefst Demo/Soldier).

Baernt

:Blinky:

Sjee mensen, deze jongen zou graag een plek willen in de hooglander selectie. Met veel ingame experience een goede man voor op de vlanken. Maar ook een betere constructie werker, waarin ik in het aankomende seizoen in de eerste divisie speel. Ik hoop graag van U te horen. Edit: Nu ook te vinden op de eerste plek van UGC Platinum
-ClootieBootieMan


Last edited by Baernt,

damneasy

Als je “explosiefman” nodig hebt voor 6’s/hl kan ik wel joine :)

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

fyi er wordt gekeken naar de mogelijkheid om voor 6v6 een Benelux-team te maken (wordt in Quake ook gedaan) zodat we een beetje serieus kunnen mededingen.

Bob Bami

ik kan wel explosiemeneer zijn voor HL, heb 6 seasons experience

Pepzi

Ik wil best hospik zijn in 6v6 team… moeten jullie wel akkoord gaan met mijn lage div5/ hoge div6 vaardigheden :P

MB

*fast

(voor HL)

Ik wil wel engie/backup engie proberen en als jullie echt geen opties meer hebben kan ik soldier nog wel een keertje proberen. Kan daarnaast nog wel redelijk heavy spelen naar mijn idee, maar daar hebben we in Nederland geen gebrek aan geloof ik.

Add A Reply Pages: 1 2 ... 5 Next »