x
Dear teams and players, thank you for participating in the ETF2L 6v6 Season 47 (Spring 2024). We would appreciate if you could take your time to go through this little feedback form.

Forum

OG-LAN VIDEO (democall)

Created 17th February 2011 @ 17:48

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

Defur

Tänkte bara skriva en tråd och påminna alla om att installera P-REC till lanet så kan ni skicka in alla snygga frags/videos/bilder så ska jag försöka göra en värdig film av det som vi kan showa off!

HAPPY LANIN’

(ni kan gärna länka grejerna här efteråt så man får tag på det easy peasy :D)

Min Youtube kanal: http://www.youtube.com/user/JKDProductions

Defur

Poke-a-poke

(Obs: Kommer inte kunna börja förrän min dator är tillbaka, vilket är om någon vecka.)

fisk

KiH
KiH

AIMIN FOR LE STARS.

Funderar på om man ska kika igenom efter något snyggt. Men så kom jag på att weqo sket ju att lira åt mig så jag tror bara jag tar och raderar filerna…

fisk

KiH
KiH

Fast iofs, alla gånger fanva dog kan nog bli ett fint kollage! I shall be back.

2nuts

.

Mavve har massa frags på morf… han visade dem för mig, riktigt coola frags. Morf hade inte en chans, den nooben. (givetvis ägde jag honom också, men så tråkigt om hela filmen är kills när morf dör.)

P.S. sajh har en liten lenis


Last edited by 2nuts,

Defur

Okay, verkar som ingen hade något intresse för någon film

Oh well.

fisk

KiH
KiH

Quoted from Defur

Okay, verkar som ingen hade något intresse för någon film

Oh well.

Ligg på lite på friends. Folk brukar inte orka ordna men tjatar man lite privat så brukar det gå att ordna fram något. Får jag tid över skall jag själv leta lite, we shall see! :-)

fisk

KiH
KiH

dubbelpost


Last edited by fisk,

Harox

TBA
Carl

Tjena deffe, du vet det här steam… rätt nice programm, suttit och letat efter dig där men du har inte varit online så inte kunnat skicka… :P Men tror att folk kan skicka lite men visste inte ens att denna tråden förrens tramsig sa till mig precis att deffe hade lagt upp ngt på etf2l… :P

Defur

Mjo, jag har inte så många på steam från den svenske communtyn, do add me tho’. Är online lite då och då.

Jag tänkte mer på att både Mavve och Squide har gjort en varsin video om sina frags, så det kanske skulle bli lite tjatigt.

(Har inte kunnat för har bara en craptop atm, no fun with tf2 on that shit : D)


Last edited by Defur,

Harox

TBA
Carl

aight! men som sagt, bästa sättet är att adda folk på steam, för få som läser forum tyvärr, men kan skicka demos till dig :)

chipstalaizah

KiH
mm.

Du kan få lite shizzle av mig, adda steam, chipspeed. =)

Defur

all right, it’s time to collect – har min riktiga dator nu så!

Säg gärna till dem som spelade runt er att jag behöver demos!

Sendesendsend!

Defur

behöver få in alla demos till helgen så jag kan få den här gjord

Old_Grandma

OGizzle

riktigt bra frag movie det blev.

Add A Reply Pages: 1 2 Next »