Forum
TF2 mini fun LAN
Created 10th January 2011 @ 00:11
Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »
Quoted from Qun
Locatie wordt waarschijnlijk Geldermalsen. Ik ga deze week even rondvragen wat de beste datum is, i.v.m. examens/tentamens/vakanties.
16 mei t/m 31 zijn de centrale examens.
Quoted from Qun
Locatie wordt waarschijnlijk Geldermalsen. Ik ga deze week even rondvragen wat de beste datum is, i.v.m. examens/tentamens/vakanties.
Lekker dichtbij :D
Quoted from herpderp
[…]
OHHHHHHHHHHH! EWEDOWIUN!!!
Quoted from herpderp
[…]
Voor mij niet echt, maar is wel een lekker centrale locatie…
Ik ben aan het mailen met The Party, kijken of we een eigen compo en stukje kunnen krijgen op TP9. Houden we lekker alles in eigen hand en is het gewoon een mini fun LAN op een grotere LAN. Kunnen we zelf bball en andere fun cups doen, zijn vast wel mensen die een server mee kunnen/willen nemen.
Als dit niet gaat lukken, ga ik weer verder onderhandelen over een eigen lan.
Quoted from Qun
Ik ben aan het mailen met The Party, kijken of we een eigen compo en stukje kunnen krijgen op TP9. Houden we lekker alles in eigen hand en is het gewoon een mini fun LAN op een grotere LAN. Kunnen we zelf bball en andere fun cups doen, zijn vast wel mensen die een server mee kunnen/willen nemen.
Als die server niet te extreem zwaar moet zijn, kan ik eventueel nog een server van op het werk meenemen, ik heb er één staan waar ik toch allerhande tests op moet uitvoeren.
Quoted from Dr Icecream
[…]
Als die server niet te extreem zwaar moet zijn, kan ik eventueel nog een server van op het werk meenemen, ik heb er één staan waar ik toch allerhande tests op moet uitvoeren.
Een recente dual core (C2D bijv.) + 2gig ram en een 7200rpm schijfje moet toch genoeg zijn lijkt me (afhankelijk van hoeveel servers je er op wil laten draaien).
Quoted from Qun
GOED BEZIG JONGE!
Idiots please type in english so we can understand you
Quoted from tyr0ne dual account
Idiots please type in english so we can understand you
Als dat geen flamebait is :B
dick jones op z’n best
Wat hoor ik? Spike biedt zijn villa in een pittoresk aan de zee gelegen stadje aan voor een LAN? :O
Als ik dat zou hebben, zeker weten! :D
Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »