x
ETF2L is looking for new Staff to recruit! Are you interested in supporting the league? Then click here for more details on what we can offer and how to apply! 

Forum

mG zoekt +1

Created 23rd May 2010 @ 20:07

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »

SiTeHBu0mbb

DOWN

Quoted from Qun

Waarom blijven jullie niet gewoon TF2 voor TvL spelen?

Uhm intern wat onenigheid, weet er zelf het fijne niet van en wil er ook niet echt bindende uitspraken over doen. Komt er eigenlijk op neer dat we beide een ander hoofddoel nastreven. Het fijne weet ik dr niet van:) dus pin me er niet op vast.

gibix

iH

enigste wat we nu nog zoeken is een solly

pykow

je steam account geeft aan bans on record by VAC, hmmz

gibix

iH

dat is correct sherlock, dat is van mijn dod, dus dat wil zeggen dat ook meteen me 1.6 gebanned is, dit is gekomen toen ik ongeveer 3,5 jaar geleden ofzo gestopt was met gamen, heb ik 1 avondje dit gedaan. serves me right.

tot nu toe heb ik meer dan 20 lans op me naam, met een paar daar van nr1 plek, en ons oud teams beste prestatie in source 3de op fatlan 10

Quoted from gibix

dat is correct sherlock, dat is van mijn dod, dus dat wil zeggen dat ook meteen me 1.6 gebanned is, dit is gekomen toen ik ongeveer 3,5 jaar geleden ofzo gestopt was met gamen, heb ik 1 avondje dit gedaan. serves me right.

tot nu toe heb ik meer dan 20 lans op me naam, met een paar daar van nr1 plek, en ons oud teams beste prestatie in source 3de op fatlan 10

Van mij zal je niks horen over die ban en of je wel of niet betrouwbaar bent, maar lans zeggen weinig. Boomeh zat in 1 van de beste teams in Europa in TF2, was ook op LANs geweest en NOOIT verdacht maar bleek uiteindelijk ook een hacker te zijn. :)

RaCio

GoT²

Quoted from Buffalo Bill

maar lans zeggen weinig. Boomeh zat in 1 van de beste teams in Europa in TF2, was ook op LANs geweest en NOOIT verdacht maar bleek uiteindelijk ook een hacker te zijn. :)

Boomeh had een 2d radar, geen aimbot :)
Zonder hacks was hij ook wel beter dan de meesten.


Last edited by RaCio,

Quoted from RaCio

[…]
Boomeh had een 2d radar, geen aimbot :)
Zonder hacks was hij ook wel beter dan de meesten.

klopt 100%, was maar een voorbeeldje om aan te geven dan LANs niet alles zeggen. :]

SiTeHBu0mbb

DOWN

True @ hierboven, tijdje terug was er ook een soort ventrilo.exe hack, simpelweg een aimbot met zeer kleine fov qua werking, waar er ook zat mee op lan hebben gespeeld e.d.
Voor het punt dat gibix nu al verdacht is misschien:P tja, kan dr niet veel over zeggen, vooralsnog hebben we genoeg matches (in css, tf2 zoeken we nog immer een solly) gespeeld met aequitas en xac.

Maar tis aan iedereen zelf te oordelen ^^, ik ben dr iig niet bang voor dat hij zou moeten hacken.

OT again: Nog solly’s die interesse hebben? add me (maar add bij voorkeur “Looking 4 Me”)

gibix

iH

tja heb nou eenmaal die bans op record en ik schaam me er niet echt voor, gebeurt is gebeurt, en om nu speciaal een nieuw account ervoor aan te schaffen zie ik ook niet zitten.

maar goed we zoeken dus nog een solly :B

puLse

wow wacht wat!!>??!?> Bans on record: ?

ok ik vertrouw je niet meer.

/quit team

ps: Jokes ofc

OT: Eerste solly die zich meldt krijgt krat bier op LAN. <3


Last edited by puLse,

demsii

EPA

OMFG, CHEETORZ, MOAR CHEETORZ, WARN THE ADMINS! OH NOESSS!

pykow

Haxx :P

eXtreaL

Trolls spotted

Nmx

ᴷᵈ

lol, gewoon … LOL

bobberyayo

8{

OT: Eerste solly die zich meldt krijgt krat bier op LAN.

Krijg ik nu een halve voor scout?

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »