Forum

mG zoekt +1

Created 23rd May 2010 @ 20:07

Add A Reply Pages: 1 2 ... 5 Next »

SiTeHBu0mbb

DOWN

Beste allen,

Wij, moustache Gaming, zoeken een laatste speler om onze lineup compleet te maken.

Over ons: Sub-top NL gespeeld in CSS, met meest recentelijke LAN-prestatie 4e plek op The Party 8. Wij zijn:

Looking 4 Me
Solly. (yep, dat is zn nickname:D unintended lolz)
EsN
puLse
SiTeHBu0mBÖLÖLÖL!1!!

Aangezien we nieuw in het spel beginnen richten we onze pijlen niet al te hoog, maar we weten zeker wat teamplay/tactics etc inhoudt. Daarom richten wij ons op ~mid skilled(geen idee welke div. dat zou moeten zijn). Bij voorkeur zoeken we een soldier/scout, maar nog niks staat vast. Ons doel en daarmee onze verwachtingen zijn dat we initieel vrij slecht zijn:D maar vrij snel opklimmen, gezien het feit dat we het reilen en zeilen van competetive gameplay wel snappen. Ik denk dat het wel redelijk is om te zeggen dat ons kortetermijn-doel div1 halen is, waarbij ‘kort’ hier voor 6-12mnd is).

Om alle eisen die we stellen even op een rijtje te zetten:

18+
LANable om/rond nederland
brainer, geen aimer
Sta open voor commentaar/denk actief mee
skill: mid-ish

PM een van het team als dit je wat lijkt, flame als je dat graag wilt en het niet kunt laten.

ty en HF ^^

SiTeHBu0mBÖLÖLÖL

edit1: massive spelfout:D


Last edited by SiTeHBu0mbb,

Qun

GoT<3

:))

Anathema

Ah ja :))))
Div3 in een jaar lukt misschien wel ;)

Smofo

Im THAT good!

begin eerst maar met low of misschien low+ leer de basics en daarna snel groeien hf!

gibix

iH

mja de basics kennen we al, we hebben gezamelijk ook goede teamplay want dat is iets wat nodig is bij css, we weten hoe we matches moeten analyseren en dit dan toe te passen op onze eigen speelstijl, misschien is het de css speler in mij die zegt dat we zeker geen low+ skilled zijn (want de meeste kennen de arrogantie van een cs speler wel) maar ik ben er van overtuigd dat wij ons binnen een jaar tijd wel bij de top kunnen toevoegen puur op het feit dat wij weten wat teamplay is en wat tactisch zicht is

edit bij top bedoel ik dan ook top van de benelux scene ofc.


Last edited by gibix,

Qun

GoT<3

Quoted from gibix

edit bij top bedoel ik dan ook top van de benelux scene ofc.

HAHAHAHAHHA het wordt steeds grappiger. Sinds wanneer hebben wij een Benelux top?

Qun

GoT<3

Even on-topic, ik wens jullie veel succes naar het zoeken van jullie laatste man.

Anathema

Ja er is inderdaad niet iets als een benelux top.
Er is misschien 1 belgisch team, 1 luxemburgs, en dan een stuk of vijf NL teams. :D
Benelux top is ongeveer div4.
Als je wilt speel ik eens met jullie, kan ik jullie mijn eerlijk oordeel geven over hoe goed jullie zijn. Als jullie gelijk hebben is al de flame ineens weg ;)

Clog Life

Poo
Poo

lol div1 binnen 6-12 maanden , GL!

BvD

flowerpower/

Als ik jullie was zou ik eerst lekker pickups spelen en goed kijken hoe European TF2 eruit ziet, beetje mixen, beetje low/low+ pcw-tjes spelen, en dan je doel opnieuw stellen, want div1 halen in 6-12 maanden is vrijwel onmogelijk.

Maar anyway goodluck

RaCio

GoT²

Good luck iig :p

Als jullie een keertje een mixje tegen een Nederlands team willen spelen moet je het even laten weten.


Last edited by RaCio,

kKaltUu

UbeR |
-chess-

))))))))

NL competative team is echt bruut, jwz!
Als je naar de ladder kijkt is GoT 3 top benelux team, en die moeten mid+ zijn!

gibix

iH

gisteren me eerste mix gespeeld, failde best wel, maar zeker tof spel :D

sno

UbeR |
itsallgood

Wij zijn low, keertje spelen? Als je deze niet wint weet je ongeveer wel waar je skill level ligt =]

Shabbaman

GoT<3
HoT<3

Quoted from kKaltUu

))))))))

NL competative team is echt bruut, jwz!
Als je naar de ladder kijkt is GoT 3 top benelux team, en die moeten mid+ zijn!

Grapjas.

Add A Reply Pages: 1 2 ... 5 Next »