Hej / Hei / Davs!

Jag ville att det skulle heta “skandinaviskt” forum, men det menades på / syftades mot att alla skulle förstå ändå. Detta är självklart inte bara ett “svenskt” forum, danskar och norrbaggar är minst lika välkommna (utom ulv som sitter på två stolar, han får hålla sig i det RYSKA forumet!).

EDIT: Efter många om och men så fick det byta namn från Svenskt -> Skandinaviskt forum. Hurra! \o/

Har ingen aning om detta kan vara ett “komplement” till onlinegamer (har vi någon annan stor sida?), eftersom forumdelen där gått lite knackigt (EDIT: och har nu till och med tagits bort helt, ser jag), men det är ju en möjlighet. Det är väl som med det mesta, det blir vad man gör det till.

Känns det som om vissa regler / delar av organisationen skulle behöva förklaras på svenska / “skandinaviska”, tippar jag på att både jag och förhoppningsvis, Weqo, glor titt som tätt här och kan svara. Prefixa gärna i ‘topic name’ sådant som rör just ETF2L med ‘[ETF2L]’, så blir det sanslöst enkelt att hitta sådant som kan vara relevant för oss, medans resten får anses som “dösnack” och inte sådär jättehårt / allvarligt :) Vi kan kalla det som INTE är prefixat för “off-topic” och i princip fritt fram, inlägg folk skriver prefixade med [ETF2L] får gärna de som känner sig lite “busiga” låta bli att trolla i, då jag hoppas vi kan komma överrens om att någon faktiskt behöver hjälp / synpunkter / idéer och inte en massa trams.

Andra ‘regler’ behövs väl knappast repeteras, det är precis som överallt annars. Ge tusan i att gapa en massa grova/osmakliga svordommar, rasistiska slagord och porr/sex stup i kvarten/ett, så går det hur fint som helst.

Ha det gott ute i skogarna och ha en bra sommar!