Forum

HuhyLan 25-26. Okt (Trenger spillere)

Created 12th September 2014 @ 17:18

Add A Reply Pages: 1

drleånn

Hei

Jeg trenger to spillere til mitt Huhylan lag, hvis dere ikke vet hva huhylan er kan dere ta en titt på andre steder på ETF2L forumet for å finne den infoen. Uansett, jeg trenger to spillere, primært leter jeg etter skandinaviere da vi er 4 spillere for øyeblikket.

Laget består av Ace, fanny (highlanderfitte), qnx og meg, dette kan endres da alle ikke er 100 % sikre ennå

Meld interesse her i tråden eller legg meg til på Damp™.

(informasjon for Nordmenn):
Norwegian er absolutt det billigste alternativet med ca 750 kr tur/retur Oslo/Vilnius, men samtidig vil det si at utreise skjer torsdagen, og hjemreise tirsdagen etter lan-helga. Tilsammen har jeg estimert med ca 1300 kr for hele turen ekslusivt mat og drikke


Last edited by drleånn,

Toba

(a boT from the North)
Lutunen

hmmmm

Hallow

P.O.P

kan tänka mig att spela om jag drar dit

drleånn

Liten oppdatering.

Laget er for øyeblikket fult, og består av følgende søte gamer boys: Ace, Fanny, Qnx, JohnnyJackal, Toba og meg.

Generelt sett skal laget bli verifisert på fredag, i påvente at enkelte personer kan finne ut om de kan stille eller ikke. I første omgang er UberLoFF nummer én på venteliste (Hallow på en fin andreplass).

Jeg antar å skrive en liten oppdatering fredag kveld eller lørdag med mindre noe konkret skjer før den tid.


Last edited by drleånn,

toogyboogy

(ETF2L Donator)
SOFT
bobs

om dere lurer på noe om litauen er det bare å spørre.

edit: to gode ord å lære:

oro oustas = flyplass
gelezinkelio stotis = togstasjon


Last edited by toogyboogy,

drleånn

Okei, litt sen oppdatering så beklager til alle de håpefulle.

Uansett, laget er 83 % verifisert nå, qnx den fitta bestemte seg for å ikke fortelle at han ikke kunne dra på lan, så vi har en ledig plass. Hallow har meldt interesse, men jeg forbeholder meg å velge ut sistemann på laget. Det er fremdeles mulighet å melde interesse i tråden her, eller legge meg til på steam.

atmo

hur manga andra scandis kommer att gå? jag behöver ett lag


Last edited by atmo,

drleånn

Trenger fremdeles en spiller, har gått internasjonalt, så det er større konkurranse om den siste plassen.

drleånn

Trenger to spillere, rip. Vi er 4 som har betalt reise alleredet.

Defur

hittar ni någon sista spelare drleon?

Marty

lala

mangler du en heavy main ???

Add A Reply Pages: 1