Forum

Ny Dansk Tf2 klan

Created 8th June 2012 @ 00:37

Add A Reply Pages: 1

Gwilz

Logio

Hej jeg er ved at starte en Dansk Tf2 klan op

Er du fra Danmark og er god til tf2. Kan lig spillet rigtig meget og ville være med til at gøre klanen stor så er det dig vi har brug for kontact mig her eller på Steam

Jeg er pt. ikke mega vild til Tf2 og tror der er en del der er bedre end mig men jeg håber så at de Members der er med kan hjælpe med det. Jeg har fået sat en server op jeg skal bare have lavet den ordenligt så den er klar til ETF2L. Det er dog en der er hostet på mit eget net så den skal lukkes op på min Pc men pt. er det godt hvis klanen bliver til noget vil jeg overveje at leje en server.

Jeg har nemlig ikke lavet klanen herinde og på Steam så et fedt navn kan vi os lige lavet.

Skills: Jeg er ikke selv mega vild så. hvis du ikke er den bedste er det iorden da det vil være dumt at ansøge hvis du er mega syg da jeg ikke regner med at den bliver mega vild. Men det vil nok komme med tiden. Men hvis du vil det så er du velkommen til at joine.

Det vil være en god idé hvis du vil være med til at lave taktik,s og andre ting så vi kan blive bedre til tf2 :)

Jeg håber at hører fra nogle


Last edited by Gwilz,

basedmedic

Dette lyder utrolig interessant. Jeg har en erfaring med lobby tf2 i 6v6 som soldier, har altid ønsket at finde et hold. De slukke overveje at installere Mumble som ekstra tilbehør. Husker man kunne købe amerikansk hostede seats for 1800 cents pr. Slot. Dette er ekstremt billigt, De skulle se på sagen. Føl Dem velkommen til at se mig som mere end interesseret i at deltage. Ville dog værdsætte at få at vide hvilken model vi spiller. 6v6 eller Highlander? Min steam skulle gerne være i min info.

basedmedic

Glemte at læse information. Jeg undskylder.

Xeppy

<MM>

Jeg vil også rigtig gerne være med i klanen, jeg er heller ikke den sygeste, men jeg vil gerne være bedre. Jeg har spillet ca. 300 timers TF2, så jeg er heller ikke helt grøn. Håber det bliver til noget!

Add A Reply Pages: 1