Forum

NEDERLANDER HOOGLANDER SPELERS GEZOCHT

Created 14th July 2015 @ 00:08

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »

Nik

MEGA$$

we moeten een fatsoenlijke demo hebben
of iemand die een beetje van alles kan zodat we wat kunnen shufflen met vakanties


Last edited by Nik,

skyro

#SaveMelee

ik ben weer terug om mensen in de vlam te steken

ik kan ook wel een paar bommetjes neergooien en dan op mijn rechtermuis knop drukken

MightyMe

UbeR |

Kan wel backup zijn, demo / heavy of een andere clas wat nodig is.
Zit nu nog in Nieuw Zeeland maar kom eind augustus terug naar NL.
Vanaf September zit ik alleen wel in Turkije maar als het nodig is kan wel mee spelen

sno

UbeR |
itsallgood

Ik heb je bericht gemist Nik. Scout is mijn plek in Team NL, dat zou ik graag willen blijven doen ja, jammer dat je me gekickt hebt. Beetje onfatsoenlijk in mijn ogen. Maar no biggie, komt wel goed. Lobbi.

Anyway,

Scout / Sniper / Heavy / Pyro


Last edited by sno,

sno

UbeR |
itsallgood

Ohja,

#FuckKkaltUu

Nik

MEGA$$

Quoted from sno

Ik heb je bericht gemist Nik. Scout is mijn plek in Team NL, dat zou ik graag willen blijven doen ja, jammer dat je me gekickt hebt. Beetje onfatsoenlijk in mijn ogen. Maar no biggie, komt wel goed. Lobbi.

Anyway,

Scout / Sniper / Heavy / Pyro

ha, niks persoonlijks, ik voeg iedereen weer toe die goed genoeg is / spelen kan – had alleen het idee om een cleanup te maken zodat ik/kkaltuu een overzicht hebben van wie er zeker kan.

>MF<

NICE
Fe |

Ik wil best spelen, als main of sub maakt me niet zoveel uit mits dingen gewoon een beetje goed geregeld zijn dit jaar. Zorgen dat we op tijd een roster hebben, al dan niet met offclassers, en dat we wat scrims hebben en dat soort dingen :).

Pyro/Solly/Demo/Medic

Ghillie

kan dit jaar weer spy main/sub spelen :)

Forty-Two

LOOΠΔ

Ik faal, maar mochten jullie erg wanhopig zijn ben ik in principe beschikbaar als soldaat-spelend figuur. Zo te zien hebben jullie genoeg vrijwilligers though dus zal vast niet nodig zijn, maar ‘k dacht, laat ik het toch even melden :>

Ik heb een spreadsheet gemaakt met de spelers die zich tot nu toe hebben opgegeven, tot nu toe zijn het er 13.

http://i.imgur.com/JOP3MuW.png
Laat het even weten als je mist of dat ik je verkeerd heb neergezet.


Last edited by kKaltUu,

quell

UbeR |

bij deze geef ik me ook op dan, pref. als pyro

Bona

PMW

Skeej op main solly? ayyyy

MB

*fast

Ik wil me bij deze ook graag opgeven.

>MF<

NICE
Fe |

Dus, hoe staan we ervoor? Vrij veel landen zijn al begonnen met scrims

Ik zoek nog een main en een backup demoman, de overige classes zijn gevuld.
Graag wil ik spelers hebben die echt willen spelen, en niet zoals vorig jaar ja zeggen maar nee doen.

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »