Forum
Inb4 Recruitment
Created 4th June 2011 @ 16:00
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »
Lol >.<
I see what you guys did there!
away tot 23 juni wegens examens -.-
Success, als ik niet in zo’n leuk team (<3) zat, zou ik wel met jullie willen meespelen.
Last edited by Asskicker,
Quoted from Asskicker
Success, als ik niet in zo’n leuk team (<3) zat, zou ik wel met jullie willen meespelen.
Ik geloof dat inb4 ook al in bezit is van een excuus belg.
Quoted from Martn
[…]
Ik geloof dat inb4 ook al in bezit is van een excuus belg.
what do you mean? :)
Quoted from Brainmaster
[…]
what do you mean? :)
Het is een ongeschreven regel dat elk nederlandstalig team in het bezit moet zijn van een enkele excuusbelg.
Wij hebben spooge, got<3 heeft asskicker,got2 heeft xtala en de laatste keer dat ik met jullie speelde was er ook al een belg in jullie team.
Quoted from Martn
[…]
Het is een ongeschreven regel dat elk nederlandstalig team in het bezit moet zijn van een enkele excuusbelg.Wij hebben spooge, got<3 heeft asskicker,got2 heeft xtala en de laatste keer dat ik met jullie speelde was er ook al een belg in jullie team.
wtf is er verkeerd met een belg, ben zelf de belg die je bedoelt… :o
Quoted from Martn
[…]
Het is een ongeschreven regel dat elk nederlandstalig team in het bezit moet zijn van een enkele excuusbelg.Wij hebben spooge, got<3 heeft asskicker,got2 heeft xtala en de laatste keer dat ik met jullie speelde was er ook al een belg in jullie team.
Je hebt gelijk. :)
Quoted from Asskicker
GoT2 is dood!
zijn er spelers daar niet van die dan een new home zoeken ? :)
BUMP
Ik denk dat het profiel waarnaar jullie zoeken niet overeen komt met de meeste mensen hier op ETF2L.
Misschien hebben jullie sneller succes als jullie naar NL pub-stars zoeken, om daar comp. spelers van te maken.
Quoted from Califax
Ik denk dat het profiel waarnaar jullie zoeken niet overeen komt met de meeste mensen hier op ETF2L.
Misschien hebben jullie sneller succes als jullie naar NL pub-stars zoeken, om daar comp. spelers van te maken.
where can i found those ? :)
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »