Forum
vervoer i43
Created 26th April 2011 @ 15:50
Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »
Quoted from DeNeusbeer
Hmm, m’n lift heeft net afgezegd. Is er nog iemand anders die een eenzame hollandse jongen mee wil nemen? :)
Jajajajaja, ik zoek mensen om mee te nemen!
Quoted from Qun
Beetje zielige actie dit Kirotji. Vond de context van je reacties nogal vaag. Toen kwam ik je reactie tegen op Gamelux, waaruit ik het volgende concludeer: Je hebt eind april al geboekt en je hoort bij need2go.
Zat er aan te denken, maar nu ga ik zelf rijden of met het vliegtuig.
dus je gaat zelf rijden.
150 euro voor eurotunnel.
of
200 euro voor overtocht met boot. plus 2 uur op die boot zitten.
circa 2 a 300 euro benzine tenzij je een auto hebt die elektrisch is en op zonnenergie rijdt.
854 km. als je ongeveer vanaf utrecht vertrekt. dan zal je binnen 8 uur daar zijn.
Veel succes.
Of je gaat met vliegtuig.
150 euro. 44 euro ALS je je computer meeneemt als bagage en minder weegt als 88 euro.
15 a 20 pond vanaf vliegveld naar telford,
ben je alsnog duurder uit als need2go
Ciao
En ook al ben ik zielig.
als ik op die manier mensen kan werven om voor 99euro te reizen voor iets wat onafhankelijk rond de 500 euro kost (rijden)
of 2 a 300 euro (vliegen)
so be it.
Dan ben ik maar zielig.
Maar wij regelen wel vervoer voor mensen naar Telford.
Last edited by Kirotji,
Quoted from Kirotji
200 euro voor overtocht met boot. plus 2 uur op die boot zitten.
Goh, ik heb de laatste keer maar rond the 60 euries betaald voor 1 auto, 3 passagiers.
Quoted from herpderp
[…]
Goh, ik heb de laatste keer maar rond the 60 euries betaald voor 1 auto, 3 passagiers.
Naar Newbury ja :)
Dit is iets verder.
Ben je met eurotunnel geweest?
Heb je volgens mij wel zuinige auto dan?
Of ging je kamperen @ iseries?
etc etc
Quoted from mausav
[…]
Dit is iets verder.Ben je met eurotunnel geweest?
Heb je volgens mij wel zuinige auto dan?Of ging je kamperen @ iseries?
etc etc
nee hij ging via duinkerken met de boot denk ik dan.
dat is idd maar rond de 60 euro.
maar ik reken in feite 1 volle minibus. a 9 personen.
en hij idd 3 personen.
Last edited by Kirotji,
Quoted from mausav
[…]
Dit is iets verder.Ben je met eurotunnel geweest?
Heb je volgens mij wel zuinige auto dan?Of ging je kamperen @ iseries?
etc etc
1. Wij kampeerden
2. De eurotunnel, rofllol veels te duur.
3. Benzine/Diesel kosten verdelen over de reizigers, dan kun je zelfs als je maar een lullig krantenwijkje hebt nog wel meebetalen.
Verders zo veel mogelijk in het buitenland tanken (Luxemburg of België) omdat het goedkoper is.
Ik dacht dat wij 2 keer hebben getankt voor om en nabij de 50 – 80 euries per keer, moet je Icecream navragen die weet het beter :P
Dus 220 – 280 euries voor de hele reis als je kampeert. Je moet wel heel erg arm zijn om dat niet op te kunnen brengen met 3 man. Met 9 man gaat de prijs omhoog maar ook meer man om het over te verdelen.
Duinkerken is idd ook iets verder rijden, maar wat doe je liever, overtoch van 1 uurtje voor 60 euro (in ons geval) of overtocht van 2 – 8 uur (afhankelijk van opstap plaats) en ook nog eens langer rijden als je er bent omdat je verder weg van je bestemming zit.
Dan liever een uurtje extra frankrijk, hoe smerig die tankstation plees ook zijn D:
Last edited by herpderp,
Quoted from DeNeusbeer
Hmm, m’n lift heeft net afgezegd. Is er nog iemand anders die een eenzame hollandse jongen mee wil nemen? :)
Huh wat? Fuck, dat is dan ook mijn lift? WTFFFFF
Quoted from DeNeusbeer
Waar woon je precies?
Quoted from herpderp
[…]
1. Wij kampeerden
3. Benzine/Diesel kosten verdelen over de reizigers, dan kun je zelfs als je maar een lullig krantenwijkje hebt nog wel meebetalen.Verders zo veel mogelijk in het buitenland tanken (Luxemburg of België) omdat het goedkoper is.
Ik dacht dat wij 2 keer hebben getankt voor om en nabij de 50 – 80 euries per keer, moet je Icecream navragen die weet het beter :P
Dus 220 – 280 euries voor de hele reis als je kampeert. Je moet wel heel erg arm zijn om dat niet op te kunnen brengen met 3 man. Met 9 man gaat de prijs omhoog maar ook meer man om het over te verdelen.
Duinkerken is idd ook iets verder rijden, maar wat doe je liever, overtoch van 1 uurtje voor 60 euro (in ons geval) of overtocht van 2 – 8 uur (afhankelijk van opstap plaats) en ook nog eens langer rijden als je er bent omdat je verder weg van je bestemming zit.
Dan liever een uurtje extra frankrijk, hoe smerig die tankstation plees ook zijn D:
2. eurotunnel valt nog wel mee hoor.
als je gaat kijken naar tijd en prijs.
binnen 25 minuten in engeland staan voor 134 euro als je de goede momenten plukt.
als je dan met een minibus van 9 man gaat dan is dat nog wel goed gedaan ^^.
Quoted from Kirotji
[…]
2. eurotunnel valt nog wel mee hoor.
als je gaat kijken naar tijd en prijs.
binnen 25 minuten in engeland staan voor 134 euro als je de goede momenten plukt.
als je dan met een minibus van 9 man gaat dan is dat nog wel goed gedaan ^^.
Tijd was voor ons een non-issue.
Quoted from herpderp
[…]
Tijd was voor ons een non-issue.
Dat is inderdaad bij iedereen anders ^^
Maar goed.
nog paar weekies :D
Quoted from skeej
[…]
Huh wat? Fuck, dat is dan ook mijn lift? WTFFFFF
dat zuigt
Quoted from herpderp
[…]
1. Wij kampeerden
3. Benzine/Diesel kosten verdelen over de reizigers, dan kun je zelfs als je maar een lullig krantenwijkje hebt nog wel meebetalen.Verders zo veel mogelijk in het buitenland tanken (Luxemburg of België) omdat het goedkoper is.
Bro-fist voor epische organisatie en driving skills! :D
Wij zijn er eigenlijk enorm goedkoop geraakt, ik betwijfel dat 9 man zo’n groot verschil maakt. En zo zuinig is die auto van mij niet, een 14 liter waarmee ik constant 180 reed, die afstand valt op zich gewoon mee, daarom kostte het niet meer dan het toen kostte :)
Ik neem DeNeus en skeej mee met de auto.
Kleine FYI Kirotji, eerst aan je Nederlandse spelling en grammatica werken voordat we verder discussiëren.
Last edited by Qun,
Quoted from Qun
Ik neem DeNeus en skeej mee met de auto.
Kleine FYI Kirotji, eerst aan je Nederlandse spelling en grammatica werken voordat we verder discussiëren.
:D
Hoe rijden jullie btw?
Add A Reply Pages: « Previous 1 ... 3 4 5 Next »