Forum
vervoer i43
Created 26th April 2011 @ 15:50
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »
Quoted from Heffron
Overigens lijkt de boot om 10u nemen mij een beetje vroeg :P
Reken nog maar even opnieuw dan; 10u is juist aan de late kant :p
Quoted from Spike Himself
[…]
Reken nog maar even opnieuw dan; 10u is juist aan de late kant :p
Vertrek je niet op donderdag dan?
Ik ga vliegen, op donderdag en maandag eind middag/avond weer terug.
~100 euro vliegkosten + treinkosten ( wat een 30-45min) duurt.
Birmingham International Airport
Quoted from Nmx
Ik ga vliegen, op donderdag en maandag eind middag/avond weer terug.
~100 euro vliegkosten + treinkosten ( wat een 30-45min) duurt.
Birmingham International Airport
100 heen en terug?
Quoted from Steve
[…]
100 heen en terug?
Yep, kan goedkoper.. door met turkish huppelepup te vliegen naar londen ( ~30 euro) , dan 50 pond te betalen voor de trein enz.
(als je een koffer mee wilt nemen kost het je nog eens 44 euro trouwens )
+ je zit veel langer in de trein.
alleen KLM vliegt op birmingham ofzo :o
(Amsterdam – Birmingham)
Last edited by Nmx,
Misschien ook handig om te weten dat wij vanuit NL naar UK rijden met een gaming bus.
http://www.need2go.eu is onze website.
Ik heb julie gevonden op het forum van MP zelf, aangezien we al een volle bus hebben hebben we besloten om een nog grotere bus te nemen waardoor er nog meer plekken vrij zijn gekomen. Misschien leuk als er vanuit deze community mensen mee willen rijden?
Wil je meer weten kun je me mailen op het info @ need2go.eu adres of een reply in dit forum is ook goed.
PS wilde nog even toevoegen dat het goedkoopste vliegticket 90 eur is op dit moment (5 Juli 2011). En dan nog het vervoer erheen en terug + meesjouwen van je spullen.
Last edited by mausav,
Quoted from mausav
Misschien ook handig om te weten dat wij vanuit NL naar UK rijden met een gaming bus.
http://www.need2go.eu is onze website.
Ik heb julie gevonden op het forum van MP zelf, aangezien we al een volle bus hebben hebben we besloten om een nog grotere bus te nemen waardoor er nog meer plekken vrij zijn gekomen. Misschien leuk als er vanuit deze community mensen mee willen rijden?Wil je meer weten kun je me mailen op het info @ need2go.eu adres of een reply in dit forum is ook goed.
PS wilde nog even toevoegen dat het goedkoopste vliegticket 90 eur is op dit moment (5 Juli 2011). En dan nog het vervoer erheen en terug + meesjouwen van je spullen.
Ja zoals je zelf zegt dat de goedkoopste vliegticket van BMIbaby is.
90 euro plus dan idd die 44 euro om me hele computerkast mee te sjouwen totally geen zin in dus.
Hoeveel plek hebben jullie nog op die bus dan?
En als er nog plek is kan ik dan een plekje reserveren?
Ja we hebben nog plek over, maar wees snel want de laatste dagen gaat het allemaal zo hard.
Vergeet niet dat de prijs 125 eur is geworden, maar daarvoor worden wel je spullen veilig vervoerd en hoef je zelf niet lopen sjouwen.
Quoted from mausav
Ja we hebben nog plek over, maar wees snel want de laatste dagen gaat het allemaal zo hard.
Vergeet niet dat de prijs 125 eur is geworden, maar daarvoor worden wel je spullen veilig vervoerd en hoef je zelf niet lopen sjouwen.
125 euro??? ….hmm zal daar ff over na moeten denken hoor :/
hoezo zelf niet lopen sjouwen?
krijgen we er een butler bij dan ofzo? :3
Quoted from mausav
Oke ik heb besloten dat ik met jullie mee reis.
voeg me anders toe op steam. ik stuur het wel naar jou toe via pm
Quoted from Califax
Maybe handig als je een SteamID aan je ETF2L account koppelt dan… ;)
voor die ene keer dat ik iemand mijn steamid geef?
Quoted from Kirotji
[…]
voor die ene keer dat ik iemand mijn steamid geef?
Voor iedereen, voor als je nog eens tf2 wilt spelen in een league ( heck, why register :p)
Beetje zielige actie dit Kirotji. Vond de context van je reacties nogal vaag. Toen kwam ik je reactie tegen op Gamelux, waaruit ik het volgende concludeer: Je hebt eind april al geboekt en je hoort bij need2go.
Zat er aan te denken, maar nu ga ik zelf rijden of met het vliegtuig.
Hmm, m’n lift heeft net afgezegd. Is er nog iemand anders die een eenzame hollandse jongen mee wil nemen? :)
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 5 Next »