Forum
vervoer i43
Created 26th April 2011 @ 15:50
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 5 Next »
Quoted from Nmx
[…]
Hoe kunnen die dik zijn, ze reizen rond like there is no tomorrow. :D
Zigeuner vreten is vet vreten, veel McD’s/BK’s?
Oh en hij was een zak chips aan het verschransen in z’n eentje (en geen klein zakje, nee zo’n 300g zak en met handen vol tegelijk).
Heb het filmpje niet meer :(
Ik zoek ook nog vervoer, ik woon in Utrecht maar zou mezelf en mijn pc eventueel ook naar Heerlen kunnen krijgen als dat veel makkelijker is.
Quoted from Dr Icecream
Heb het filmpje niet meer :(
:(
Ik had dit nog op m’n telefoon staan: http://deneusbeer.nl/boot/
Quoted from DeNeusbeer
[…]
:(
Ik had dit nog op m’n telefoon staan: http://deneusbeer.nl/boot/
:D
Eledorian gecensureerd! :D
Spike, ik denk dat de ferry wel goedkoper is :)
BV met Norfolkline is het 68 euro (vertrek 25 aug terug 29 aug). Die doen er wel een half uurtje langer over, dus +- 2u op de ferry. Ze vertrekken wel uit Duinkerke (=dichter bij Belgie/Nederland)
Maar als je van Calais naar Folkestone gaat met de trein heb je daar wel een betere connectie met de M20..
68 euro voor een retour? Da’s idd niet verkeerd. Overigens is het maar 5~10 minuten verder rijden naar Calais (ipv Duinkerke). De afslag op de snelweg, alleszins; geen idee waar de haven precies is in Duinkerke. Heb er op zich geen moeite mee als de M20 ver weg zou zijn; ken daar inmiddels de weg wel.
‘k zit een beetje te oriënteren. (Ik rijd wss met Spike mee)
Zoals ik het zie:
1) Boot Duinkerken – Dover: € 68 (10 uur ofzo heen op Donderdag, Maandag 18:00 terug oid)
Deze gaat om het uur. (Norfolkline)
2) Boot Calais – Dover: €78 (11:20 heen op Donderdag, Maandag 18:40 terug)
Deze gaat (ongeveer) ieder uur/anderhalf uur. (P&O ferries)
Duinkerken is wat langer varen, maar korter rijden, en goedkoper!
De tunnel is €136 ofzoiets.
Prijzen zijn retour, op basis van 2 passagiers, maar ik zie al dat de boot met 4 hetzelfde kost.
Duinkerken lijkt mij ook de beste optie dus. Heeft iemand al een idee van welke boot te nemen (hoe laat). Als meerdere mensen dezelfde boot nemen is dat natuurlijk extra pro.
PS: als iemand nog een speler zoekt: <-
Last edited by DeNeusbeer,
Seafrance is ook nog een optie. Dat is Calais-Dover voor zover ik weet .
Quoted from DeNeusbeer
Duinkerken lijkt mij ook de beste optie dus. Heeft iemand al een idee van welke boot te nemen (hoe laat). Als meerdere mensen dezelfde boot nemen is dat natuurlijk extra pro.
Ik weet niet zeker hoeveel de vertrek tijd die je boekt uitmaakt, wij waren ook 1 uur te vroeg volgens mij of 2 uur ik heb geen idee meer of ik voor 10 of 9 uur s’ochtends had geboekt maar wij gingen aan boord om 8 uur weet ik nog wel.
Quoted from herpderp
[…]
Ik weet niet zeker hoeveel de vertrek tijd die je boekt uitmaakt, wij waren ook 1 uur te vroeg volgens mij of 2 uur ik heb geen idee meer of ik voor 10 of 9 uur s’ochtends had geboekt maar wij gingen aan boord om 8 uur weet ik nog wel.
Jep, je kunt zonder extra kosten een paar boten eerder of later nemen. Probleem lijkt echter dat in duinkerke de boot maar om het uur gaat. Calais zou wat dat betreft makkelijker zijn.
Quoted from Spike Himself
[…]
Jep, je kunt zonder extra kosten een paar boten eerder of later nemen. Probleem lijkt echter dat in duinkerke de boot maar om het uur gaat. Calais zou wat dat betreft makkelijker zijn.
Dunkerque is goedkoper, buiten dat is Calais een goeie 30 – 40 km verder rijden :P
Quoted from herpderp
[…]
Dunkerque is goedkoper, buiten dat is Calais een goeie 30 – 40 km verder rijden :P
Maar de boot vanuit duinkerke doet er een half uur langer over, dus wat tijdsverschil betreft maakt het elkaar niet zoveel.
Quoted from Spike Himself
[…]
Maar de boot vanuit duinkerke doet er een half uur langer over, dus wat tijdsverschil betreft maakt het elkaar niet zoveel.
Scheelt 10 euro’s jonguh! Voor een tientje minder zit ik best een half uur langer in die boot.
@ Neusbeer: Ik neem normaal gezien dezelfde boot/trein als Spike :> En de 2 Nederlanders uit m’n team gaan waarschijnlijk mee met me.
In Engeland zal ik dan wel gewoon lekker bumperkleven zodat ik de weg zelf niet moet zoeken :P
Overigens lijkt de boot om 10u nemen mij een beetje vroeg :P
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 ... 5 Next »