Recruitment

Soldier  High Skill, 6on6

Israel lanzer

Posted: | Last Online:

I'm looking for a team that will help me win high or get a good place in playoffs.
I never tilt with my team in scrims and especially officals, never had personality issues with anyone so I can play with anyone.
I'm really keen and am willing to put a handsome amount of effort on improving as an individual and as a team.
I prioritize my comfort with members more than the tryhard spirit and wins obviously, less kids please.
Might be a bit slow to join community teams and might even not join the community so if you're a team based on a community who will force me to join it think twice before adding me.

Can roam and pocket I feel like playing pocket more than roamer.

No maincall.

Can offclass =) (i stab spies)

>I might come to lan < ^~^ >

PS. I'm not jewish thank you.

User Profile | SteamID: U:1:89717288 Add Friend

Team History

Action Team By Date
Left Nakedgaming v2.0 [Highlander] Mankind
Left Keyboard Warriors [6on6] lanzer
Joined Nakedgaming v2.0 [Highlander] Mankind
Joined Keyboard Warriors [6on6] Kraken
Left goonsquad [6on6] lanzer
Joined goonsquad [6on6] xXLoliMaster
Left Notorious 6 [6on6] lanzer
Joined Notorious 6 [6on6] Marv
Left goonsquad [6on6] lanzer
Joined Dayn Town [Fun Team] dqz
Joined R n B [2on2] lanzer
Joined goonsquad [6on6] m1xwell
Left 6kdrv. [6on6] lanzer
Left Team Dirt [Highlander] Marv
Joined 6kdrv. [6on6] Vortex_Current
Left Anime Is Bad eSports [6on6] quica
Joined Anime Is Bad eSports [6on6] quica
Left Anime Is Bad eSports [6on6] quica
Joined Anime Is Bad eSports [6on6] quica
Joined Team Dirt [Highlander] Marv
Joined yes [1on1] lanzer
Left dunno yet [6on6] lanzer
Joined dunno yet [6on6] _Mark
Left Foreskings Jr. [6on6] lanzer
Joined Foreskings Jr. [6on6] chodz
Left Ultijew [2on2] lanzer
Left DittoLover99 [1on1] lanzer
Left dunno yet [6on6] lanzer
Joined dunno yet [6on6] _Mark
Joined Ultijew [2on2] oujof
Joined DittoLover99 [1on1] lanzer

Previous Recruitment Posts

View Skill Classes Views Added
View High 1 231
View High 3 154
View High 0 5
View High 5 357
View High/Mid 3 165
View High/Mid 6 255
View High/Mid 24 672

39 Comments

  1. Koling: ssssss - #PM said:

    god

  2. earl: mad decent said:

    +++++++

  3. Kraken: Diet - PAKI said:

    good player

    would be best suited on a team who loves piss fetish’s as much as he does

    pick him up

  4. Caeli: NeuTronas - MRD said:

    SO FUCKING G-O-O-D.
    pick him up pls, i wanna see him succeed

  5. Celreo: LADS said:

    epic he rekt me

  6. Sn0w: _____iwate said:

    Very friendly and good on any class, surely will do well in any top high team.

  7. quica: ku$h said:

    was always keen to improve back in the day so wouldnt expect less now

  8. RaTSLaYeR: nunya said:

    nutter

  9. MILKy: REMOVE said:

    is a weeb but a likeable one
    also very good at the game but who cares

  10. M0RF1N said:

    HE IS RUSSIAN IT”S A TRAP!

  11. xXLoliMaster: _____iwate said:

    very good player and very friendly person, got in the team mood very quickly so it was both pleasant to talk and play with. will never4get l4d2 lov u

  12. Elyassu: kW said:

    Likes to piss on Edward. Good gamer and a nice guy!

  13. Jordy: kW - boi said:

    Sick gamer, haven’t seen him play solly but he’s a great scout so I imagine him being great on solly as well.

  14. Marv: VaC said:

    never had personality issues with anyone so I can play with anyone. >I have a hatred for brits. >:(, yes my man, yes.

  15. morni: #flygeli - BauS said:

    Lanzer is quite PogChamp

  16. loop: ~~¤ said:

    The best in my heart <3 . really nice guy and solid player !

  17. Pred: said:

    cute accent, big fragger

  18. M0RF1N said:

    best russian eu!!!!!!

  19. earl: mad decent said:

  20. Ama: E.P.T.H said:

    epic man

  21. Mercyless said:

    using the ping-skill equation lanzer appears to be the best soldier in eu

  22. ult1mate: said:

    EPIC

  23. wan said:

    -_-

  24. Ignis: (Trial Admin) - (๑╹ω╹๑ ) - bad said:

    lmao anime

  25. Gotti: NeuTronas - STACK said:

    nice d**k very good player omg

  26. Demos: smh - SDCK said:

    very solid worth picked

  27. Khum: smh - 222 said:

    ez top prem

  28. cherryrendezvous: -chess- said:

    loves mge and homunculi breeding

  29. Manky: REMOVE said:

    good

  30. eskimo said:

    mega keen and mega grasp of game and mega

  31. Collaide said:

    Nice guy with good aim, will be a solid pick for any high team

  32. marten: - LEGO said:

    good post-rock buddy

  33. Snowstorm said:

    the best evrey in tf2

  34. Aubriac: LvG said:

    cool words

    He’s a lad and a soldier with great dm and calls.

  35. extrasolar: officer - LADS said:

    (((lanzer)))

  36. Condawg: nunya said:

    4:04 PM – lanzer: ok u owe me for the pug so BUMP MY REC POST pls and thank u

  37. lukas: NOOT - open_sqd said:

    17:07 – lanzer: bump me up son
    17:07 – Lukas: ?
    17:07 – lanzer: rec post
    17:07 – lanzer: i need assistance!
    17:07 – lanzer: fresh meat
    17:07 – lanzer: i followed u after the reckoner pug…

    also good guy with good aim

  38. lanzer said:

    bump :c

  39. flu: NOOT - cirlo said:

    lovely guy, good at both scout and soldier

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.