x
ETF2L is looking for new Staff to recruit! Are you interested in supporting the league? Then click here for more details on what we can offer and how to apply! 

Forum

Først!

Created 16th June 2009 @ 22:42

Add A Reply Pages: 1 2 ... 4 Next »

drleånn

nå med Ø, jeg vil ha et norskt forum!

mb

keso

wat?

Mrf

[LtdCo]

Drop norsk, gogo dansk forum!

codcrille

Fresh.

Spille spill.

RobbaZ

[FADER]

Drop norsk, gogo dansk forum!

And how populated wouldn’t that be? I don’t think that the ETF2L-servers can handling so much traffic tbh >.<

Mrf

[LtdCo]

And how populated wouldn’t that be? I don’t think that the ETF2L-servers can handling so much traffic tbh >.

:(
Dumme quoting, det kan ikke lide din smiley, RobbaZ

F2

Danmark

runka runka

mb

keso

runka runka

Made me smile :)

ulv

h.
Liero

Это первый пост на русском языке

:)

RobbaZ

[FADER]

And how populated wouldn’t that be? I don’t think that the ETF2L-servers can handling so much traffic tbh >.

:(
Dumme quoting, det kan ikke lide din smiley, RobbaZ

Min smiley är 4 pr0 för den iaf :(

Iller

tGa

Nämen å så mysigt, en helt ny svensk forumdel att spamma i !
Här är det tänkt att vi fritt kan prata skit om spelare med icke-svenskt ursprung som inte har kunskaper i vårt fina språk, va ?

hatE

YOYO\'

Alltså tbh är danska svårare att förstå än ryska :P Så ge danskOrna ett eget forum :)

.____________.

Åsså, bare kjør fullt norsk/svensk/dansk forum da? Finnes ikke poeng i et av hver, og er ikke den beste ideen å gi en haug med svensker det ego-boostet i at deres språk skal styre et helt forum :P De er hyper nok fra før av.

Eventuelt sier man “faen ta alle andre, vi vil ha hel-norskt forum”

drleånn

Enten bytt navn til “super-scandi-super-forum” eller Norwegian Forum, vi har oljen, vi vil ha forumet! >:(

.____________.

ALL HAIL LEON

(leon, jeg har kokt opp en helt spesiell uber til deg fordi du er så flink, vil du ha?)

Add A Reply Pages: 1 2 ... 4 Next »