Forum
Noreg, assemble!
Created 10th June 2013 @ 01:34
Add A Reply Pages: 1 2 ... 4 Next »
Siden tfortress.no er dødt, og veldig mange har gitt seg med TF2 i det siste, så vet jeg ikke helt hvordan det ligger an med landslaget – kontakt meg hvis du er norsk og du tror du kan redde Noregs ære i nasjonsturneringen! Kommer i hvert fall til å trenge en del dedikerte highlanderspillere, ettersom de fleste veteranene ikke alltid gidder å spille highlander.
Hvor har norges stolthet tatt vegen. Ligger den nedbegravd med Team Effort? Hvor er Fredrik og Magnus i en slik tid hvor nøden er stor. Er det nye helter der ute? Har vi General Knall sine vidunderbarn tilgjengelig? Vis deg for publikummet!
de fleste har nok innsett at det finnes andre ting å gjøre enn å bruke tia si på spill, så ser ingen framtid i “landslaget”
Quoted from TWEEKARN\
de fleste har nok innsett at det finnes andre ting å gjøre enn å bruke tia si på spill, så ser ingen framtid i “landslaget”
og likevel er du på forumet, trist liv :(
tommel ned til tweekarn
Quoted from Ace
[…]
og likevel er du på forumet, trist liv :(
trist at livet mitt ikke er dedikert til tf2
Koseklubben lever i beste velgående, men vi er bare div 6 så det hjelper ikke stort
Jeg er med hvis jeg trengs ^^ Spiller scout for itsallgood i div 2 hl. Jeg tror faktisk det finnes en del norske scouts, men jeg klarer nok andre classes også hvis det trengs. Tror vi har Issun og E-thug som gode scouts fra kjære Norge. Veit ikke hvordan interessen ligger hos de men greit å nevne noen navn.
Add A Reply Pages: 1 2 ... 4 Next »