x
ETF2L is looking for new Staff to recruit! Are you interested in supporting the league? Then click here for more details on what we can offer and how to apply! 

Forum

Tf2 føles så jævlig nå

Created 25th November 2010 @ 12:37

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

ZeyOrk

Er det noen som har telenor turbo? I det siste har jeg opplevd en uhyggelig tf2 opplevelse, helt forferdelig. Pingen viser 30-40, men det oppleves som 80-90

Vær så snill å hjelp :(

Quoted from ZeyOrk

Er det noen som har telenor turbo? I det siste har jeg opplevd en uhyggelig tf2 opplevelse, helt forferdelig. Pingen viser 30-40, men det oppleves som 80-90

Vær så snill å hjelp :(

ring suppoerten og staeng av interlave-raten dit

Last edited by d1ck j0nes,

Defur

Jag hade helt glömt bort att du var norsk Zeyork :P

Last edited by Defur,

fisk

KiH
KiH

ping er ikke allt zeyork, du må tänka på loss med. Btw, är det ping i scoreboard eller net_graph som er 40~ ? scoreboarden rapporterar skumma siffror så det ska man ikke lita på fullt ut.

ZeyOrk

Quoted from Defur

Jag hade helt glömt bort att du var norsk Zeyork :P

hehe

Det er ikke noe loss heller, det kjennes bare jævlig konstigt ut

http://img541.imageshack.us/img541/7299/36650955.jpg

Ace

NextGenTel.

wer

pulkai
tfortress.no

kjøttpænnish

iQue

keso

Vet inte hur det ligger till med Telenor i Norge men här i Sverige är de i alla fall helt hopplösa… sämsta mobiltäckningen jag varit med om och kan bara börja undra hur det står till med deras bredband

Lycka till :x

Rotab

≧◡≦

Quoted from iQue

Vet inte hur det ligger till med Telenor i Norge men här i Sverige är de i alla fall helt hopplösa… sämsta mobiltäckningen jag varit med om och kan bara börja undra hur det står till med deras bredband

Lycka till :x

men det är ju unlimited dataz!!!!1

Mordi

≧◡≦

Quoted from ZeyOrk

[…]

konstigt

Lololollollollooø

TWEEKARN\

ez-sports.ru

jævla surt aZz

unu