x
ETF2L is looking for new Staff to recruit! Are you interested in supporting the league? Then click here for more details on what we can offer and how to apply! 

Forum

Another homework, last one this time:D

Created 25th May 2010 @ 10:21

Add A Reply Pages: « Previous 1 2

marn

Oui, Merci

Caractere:

She should be nice, caring and also smart. She should be calm and relaxed, not stressball 24/7. She should have good sense of humor as well.

Physique:

She should be around 170 cm tall and also slim. I prefer long brown hair and brown eyes. Also nice ass and boobs.

nationalite:

Not important/doesn’t matter

Loisirs:

Sports, maybe dancing. Doesn’t matter, as long as she is doing something interesting.

MOI:

I play sportgames like: football, basketball, baseball and swimming. I also like dancing and sometimes drawing. I like to read books, but not really often.
I’m 180 cm tall, with brown hair, blue eyes.

that’s all…:D thanks for help

AnroliF

Quoted from Stew

[…]

Voulez-vous mon numéro de téléphone?

Ouais balance ton 06

Quoted from BERSERKER

hey guys, I have this frog I need to cook and I was wondering if you could help me out with that

Pour toi mon poto cuisto ! http://chefsimon.com/cuisses-grenouilles-sautees.html

And to matu, some advises !

1) We’re not french teachers or some perfect translator machine so the best way to learn is with your teacher.
2) If u want some help for ur homework, try to make your request on french even with some english words if ur really bad.
3) Come on irc on #lftf2-gathers or #jltf2.fr if u want to discuss with some french guys. U will probably meet a great guy to help u if u are polite and friendly.

marn

Quoted from Gobi

srsly wtf ???
Did I missed something??
It seems that you’re all writing english on the french forum, and not even 1 french guy answered.
Post your description in english here and I’ll try to translate it, on this forum.

edit: ET parlez français svp!!

that’s for him…

Gobi

WSB?

Caractère:

J’aimerai qu’elle soit gentille, généreuse et intelligente. Elle devra être calme et détendue, et surtout pas trop stressée. Elle devra également avoir un bon sens de l’humour.

Physique:

Dans les 1,70 avec de long cheveux bruns et des yeux noisettes. Et si possible qu’elle ait des formes généreuses.

nationalité:

Aucune importance.

Loisirs:

Le sport en général, pourquoi pas la danse. Ca n’a pas d’importance tant qu’elle fait quelque chose qu’elle aime. (I changed the meaning of your sentence here)

MOI:

Je mesure 1,80m, je suis brun aux yeux bleus.
Je pratique le sport: football, basketball, baseball et natation. J’aime aussi danser, dessiner et lire des livres, mais pas très souvent.
Je passe aussi trop de temps à jouer aux jeux vidéos, mais je me soigne.

AnroliF

<3 gobi

marn

Thanks m8:D

Gobi

WSB?

La traduction du texte source: anglais, cible : francais.(avec google translation)
C’est assez étrange xD

Caractère:

J’aimerai qu’elle pesticide doit Gentille, Généreuse et intelligente. Elle Devra être de calme et détendue, et redingote Pas trop stressée. Elle Devra Also AVOIR Un bon sens de l’humour.

Physique:

In the Avec 1,70 de long cheveux bruns et des noisettes Yeux. Et si possible qu’elle l’ACI des Généreuses clichés.

Nationalité:

Aucune importance.

Loisirs:

Le sport en général, pourquoi pas la danse. Pas d’importance Ca tu vas être journey Tant qu’elle a choisi de sel qu’elle aime. (J’ai changé le sens de votre phrase ici)

MOI:

Je Mesure 1,80 m, JE suis brun aux bleus Yeux.
Je pratique le sport: football, basketball, le baseball et la natation. J’aime danser Also, dessiner et lire des livres, MAIS Pas Très souvent.
Je passe trop also Temps de Jouer à aux Jeux vidéos, MAIS JE me soigne.

Last edited by Gobi,

Gobi

WSB?

Ca serait sympa d’avoir un retour sur ton/mon travail.

Can I have some feedback on your/my homework plz ?

Dr Icecream

lol, tu dois demander paiement pour ça :D

Add A Reply Pages: « Previous 1 2