Forum
HL Finnish National Team
Created 3rd May 2014 @ 20:46
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 7 Next »
Zoob kapuks ja lineupiks jotain tyyliin:
scout: Santtu
soldier: zooob
pyro: yonus
demo: nappr
heavy: Toba tai Qnai?
medic: Cauthon tai Kissakala?
engi: shötz
snipa: rouhe, ehkä tseini?
spy: raf
tohon pari hyvää subia tyyliin muuki? bear? fool? w1nco? niin siinähän on jo homma kasassa ja voitto taskussa (jos noi suostuu pelaa, shötziä kannattaa ainaki kysellä aika aikasessa vaiheessa, ei välttis lämpene ihan helpolla).
Quoted from Jose
voipi pelailla jos on mukavia ihmisiä
Oon käytettävissä kyl. Voin pelaa medikkii tai backuppaa montaaki classia.
Quoted from Jose
voipi pelailla jos on mukavia ihmisiä
Mikäli lineup on järkevä ja mukava niin olen myös käytettävissä.
Eikai sillä classilla niin väliä, jos osaa pelin… Eli kaikki classit käy, mutta selvästi vahvimmillani tietysti scoutilla ja engillä.
Quoted from Tseini
voin pelaa snipurmiestä,tosin armeija alkaa heinäkuussa.
Toisin sanoen, et voi. Sua ei pariin viikkoon nähdä lomilla sieltä ja matsit pyörii just silloin. Viime vuonna ekat pelit oli joskus about 10.7. Uskon, että tänä vuonna alkaa samoihin aikoihin.
Last edited by SabaSaba,
Oon halukas pelaamaan tän vuoden cupissa pyrona kyllä mutten kyl jaksa järjestellä pelejä. Ehkä joskus.
Quoted from yonus
Oon halukas pelaamaan tän vuoden cupissa pyrona kyllä mutten kyl jaksa järjestellä pelejä. Ehkä joskus.
Quoted from SabaSaba
Ymmärtääkseni Zoob ja Toba ovat ainakin kiinnostuneita leaderin hommista. Hyvä niin.
Quoted from SabaSaba
[…]
Toisin sanoen, et voi. Sua ei pariin viikkoon nähdä lomilla sieltä ja matsit pyörii just silloin. Viime vuonna ekat pelit oli joskus about 10.7. Uskon, että tänä vuonna alkaa samoihin aikoihin.
jees,eiköhän rouhe ja w1nco(?) tuohon tule sitten snipahommii.
gl hf
Joo ihan mielelläni vaikka backuppaan scouttia ja sniperia. Heavykin menee jos oikein tarvetta on.
Quoted from juju
Voin tulla subi snipuks jos rouhe mainaa. Kokemust ~3700lobbyst.
:DDDDDDDDDDD Repes.
Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 4 ... 7 Next »