x
ETF2L is looking for new Staff to recruit! Are you interested in supporting the league? Then click here for more details on what we can offer and how to apply! 

Forum

I46 - 24th - 27th August - The Dutch I46 Topic!

Created 15th May 2012 @ 22:24

Add A Reply Pages: 1 2 Next »

Tapley ❤

TEZC
TEZC

Hallo vrienden, ik weet dat je al Engels spreken, maar ik gebruik google translate om mij te laten voelen als een grote sexy Nederlandse man. Gebruik deze draad om dingen zoals reizen met andere Nederlandse jongens die kan misschien wel over een lift in zijn auto of misschien iemand wil een bus huren en een geweldige roadtrip van te maken te bespreken? Zie de belangrijkste etf2l LAN-forum voor zaken zoals apparatuur te delen.

I46 is waarschijnlijk de grootste TF2 toernooi dat ooit is geweest of ooit zal zijn zijn! Dus maak je niet missen op de geschiedenis! De prijs is nu minstens 5000 pond.

herpderp

DAKKA

<3 Google translate :D

kaidus

7
WiK?

Wat je het over? Het leest prima voor mij om te zien.

eXtreaL

Welke NLers gaan er eigenlijk komen

SiTeHBu0mbb

DOWN

Gibix komt:D

Vlijm

UbeR |

Misschien wel bij, beetje kutmoment om te gaan aangezien het zo dicht voor het begin van het collegejaar is.

Shotgun

Quoted from Vlijm

Misschien wel bij, beetje kutmoment om te gaan aangezien het zo dicht voor het begin van het collegejaar is.

Precies. Ik wil wel naar i46 maar ik denk dat dat in hetzelfde weekend valt als voor mij het eerstejaarsweekend! Dussss

eXtreaL

Ik had mijn eerste week alleen een introweek ofzo, die alleen voor eerstejaars is. Ik kan dus gewoon gaan.

En @ Siteh: dat begrijp ik JONGHUH

Comedian

ik ben er natuurlijk ook :)

skeej

(ETF2L Donator)
UbeR |
Fe |

Ik kom sowieso… weet nog niet hoe (iig niet met het vliegtuig :P)

Vlijm

UbeR |

Quoted from eXtreaL

Ik had mijn eerste week alleen een introweek ofzo, die alleen voor eerstejaars is. Ik kan dus gewoon gaan.

En @ Siteh: dat begrijp ik JONGHUH

Introweek moet ik dus bij zijn, studentenvereniging enzo :(

Brainmaster

GoT<3
#WW

Heeft er iemand een gedacht van hoeveel belgen er aanwezig gaan zijn?

Quoted from Brainmaster

Heeft er iemand een gedacht van hoeveel belgen er aanwezig gaan zijn?

alleen ik

Califax

dyn.

Quoted from Pynklùùùnningen

[…]

alleen ik

+ Brain & Sac.
Al 3 dus ;)

Vlijm

UbeR |

bahhahaahahahaha belgen

Add A Reply Pages: 1 2 Next »