Season 19 powered by Tt eSPORTS

Division 5F

Tiebreakers

Round commencing: -

Schedule deadline: | Result deadline:

Date Scheduled:
Results submitted:
by n!k (team in a shellnut)

cp_gullywash_final1

cp_gullywash_final1

0 - 1

[Screenshots: A ]

cp_process_final

cp_process_final

2 - 5

[Screenshots: A ]

Finland Northern Wolves vs Germany team in a shellnut
0 - 6

SteamID Screenshots: A

Players

team in a shellnut (5) n!k, Peter, bloodcake, mkk, cnqst
Northern Wolves (6) Jopiii, Zetorri, japetuomi, Arctica, Patonki_, dem
Unrostered (1) Niicrush

21 Comments

  1. ETF2L Staff said:

    Welcome to the Northern Wolves and Shellnut Team,

    This is a tiebreaker to decide who will be the 1st placed team for division 5F. It will be played as a best of 3. Use the map elimination system to decide on the maps: http://etf2l.org/rules/general-rules/#10

    This match must be scheduled by November 21st and played by November 30th.

    Good luck!

  2. snappe: half - ( ͡~ ͜ʖ ͡9 said:

    https://www.youtube.com/watch?v=HsM_VmN6ytk

  3. n!k said:

    https://www.youtube.com/watch?v=0jSzv6UxIoU

  4. Peter said:

    what is this

  5. demfanboi said:

    this is dem

  6. Arctica: pandas said:

    We are in spandex you say?

  7. Deox: TBC - CORE said:

    Team Jopii and Snape got dis

  8. snappe: half - ( ͡~ ͜ʖ ͡9 said:

    Oh deox you naughty

  9. kane: Seagulls said:

    I am joopii.snape.enthusiast69

  10. n!k said:

    18:20 – nwolves Arctica: Do you want to eliminate first?
    18:20 – n!k: yeah why not :D
    18:20 – n!k: you copy the chatlog to etf2l right?
    18:21 – nwolves Arctica: Yeah
    18:21 – n!k: okay we choose granary
    18:22 – nwolves Arctica: ok, viaduct is our elimination map
    18:22 – n!k: logjam
    18:25 – n!k: your next?
    18:25 – nwolves Arctica: badlands, so snakewater, process and gullywash are left
    18:27 – nwolves Arctica: Pick your map which is our first map
    18:27 – n!k: okay
    18:27 – n!k: we choose gully
    18:27 – nwolves Arctica: and we pick process
    18:28 – nwolves Arctica: so snakewater is decider!

  11. Arctica: pandas said:

    nwolves Arctica: Do you want to eliminate first?
    n!k: yeah why not :D
    n!k: you copy the chatlog to etf2l right?
    nwolves Arctica: Yeah
    n!k: okay we choose granary
    nwolves Arctica: ok, viaduct is our elimination map
    n!k: logjam
    n!k: your next?
    nwolves Arctica: badlands, so snakewater, process and gullywash are left
    nwolves Arctica: Pick your map which is our first map
    n!k: okay
    n!k: we choose gully
    nwolves Arctica: and we pick process
    nwolves Arctica: so snakewater is decider!

    So 1st map is Gullywash, 2nd Process and decider Snakewater.

  12. Peter said:

    wtf fml

  13. DuR said:

    go finskiees

  14. tonmas: sirkkels - BauS said:

    gl zetorri & co

  15. Sorsa: mooz said:

    Goo vinland ٩( °‿°)۶

  16. blub: Ja! said:

    gl germans!:)

  17. mkk: Muss Los said:

    intenseness inbound

  18. Seal: geoff - S-O said:

    DEN GLIDER IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN

  19. filterboy said:

    Yoo gl hf shellnut team))

  20. n!k said:

    19:42 – n!k: http://etf2l.org/forum/user/64215/
    19:42 – nwolves Arctica: but tbh we don’t need any reason but still we are saying that
    19:42 – n!k: wait
    19:42 – n!k: sorry
    19:42 – n!k: my fault
    19:42 – n!k: this is his profil
    19:42 – n!k: sorry
    19:42 – nwolves Arctica spielt jetzt Team Fortress 2. Hier klicken, um mitzuspielen.
    19:42 – n!k: can u check him pls
    19:42 – n!k: sorry it was my fault :D
    19:43 – nwolves Arctica: lol
    19:43 – n!k: xD
    19:43 – n!k: i am really sorry
    19:43 – n!k: so you accept him?
    19:43 – nwolves Arctica: We accept him, thanks :)

  21. Arctica: pandas said:

    http://etf2l.org/forum/user/64215/

    We accept him.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.