Forum

OG-Lan 2013

Created 2nd January 2013 @ 02:13

Add A Reply Pages: 1 2 ... 6 Next »

ondkaja

IKEA

Beställt biljett, SEE YOU AT LAN

http://www.onlinegamer.se/2012/12/save-the-date-onlinegamer-lan-2013-9-12-maj/

Maffi

REVERTO

aaa

unu

Dyker nog upp då!

MaxC

Nämen ser man på, ni har ju redan varit duktiga gossar och skrivit en tråd om årets OGLAN! :)

Bara så ni vet: om ni beställer 6 biljetter samtidigt (behöver inte vara en klan, kompisar räcker) så får ni en biljett gratis. Dvs: betala fem, få en extra!

Använd koden “klan” (utan dubbelfnuttar) när ni köper biljetterna på Gamergear.se så dras priset automatiskt vid köp av minst 6 biljetter.

dAGNER

duplo

Är det långt från tågstationen? Är det någon snällis som kan dra igång en samåkning från SKAENE? Eller kanske bara från stationen? Kommer trams? Kommer iZon banga för att han cheatar?

alba

duplo

Priser i baren? :D

Ace

dansa

Heny

chumtoad.

men, men…hockey VM eller LAN. What to do…

Fanva

Hockey “:D”

@alba, senaste gångerna har det varit 20spänn för en 50cl har jag för mig. Så billigare att ta med eget. :)

Kommer MaxC så skiter jag nog ire, så jävla less på han asså!
Jävla wannabe mat-esportare! :D

iZon

LEGO
LEGO

Quoted from dAGNER

“Kommer iZon banga för att han cheatar?”

http://i.imgur.com/4foin.gif

alba

duplo

Quoted from Fanva

@alba, senaste gångerna har det varit 20spänn för en 50cl har jag för mig. Så billigare att ta med eget. :)

Grymt :)

Dennia

FAINT

aaaaaa shiiiiiii

.

Quoted from Fanva

Kommer MaxC så skiter jag nog ire, så jävla less på han asså!
Jävla wannabe mat-esportare! :D

Men vem ska då rädda oss från elden? :D

trams

-><-

Var ju fanva som räddade oss, jag satt med ryggen mot mikron, MaxC yrade mest runt ;)
Som det ser ut nu så kommer jag inte, har varken dator eller ekonomi för att åka på lan.

.

Quoted from trams

Var ju fanva som räddade oss, jag satt med ryggen mot mikron, MaxC yrade mest runt ;)

Det var han som märkte det iaf. En annan fick ju kasta sig över microhelvetet >_>

Add A Reply Pages: 1 2 ... 6 Next »