Forum

Scandinavia unite?!

Created 8th July 2011 @ 14:11

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »

fisk

KiH
KiH

Quoted from JOHNNYJACKAL

Ingen svensker som skjønner norsk uansett.
Only tfortress is real

Skitsnack! Jeg spillte spill i över ett år med braffle som er umulig og förstå. Ni norrmen må sluta og vara sådana baesjspisende homser og våga spille spill med svensker så kommer ni snart till insikten att det inte är några problem.

Däremot är danskarna svårare att förstå, men med lite tålamod lär man sig till slut att förstå dom med.

Defur

Quoted from fisk

[…]

Skitsnack! Jeg spillte spill i över ett år med braffle som er umulig og förstå. Ni norrmen må sluta og vara sådana baesjspisende homser og våga spille spill med svensker så kommer ni snart till insikten att det inte är några problem.

Däremot är danskarna svårare att förstå, men med lite tålamod lär man sig till slut att förstå dom med.

Swedish + Vowels – Consonants = Danish?

gryzor

Quoted from Defur

[…]Swedish + Vowels – Consonants = Danish?

Nja. Om skåningarna har EN grötslev i munnen, så har danskarna en hel jävla näve grus. Hur mycket utöver vanliga calls behöver man göra då? Känns som ett icke-problem.

Defur

Quoted from gryzor

[…]
Nja. Om skåningarna har EN grötslev i munnen, så har danskarna en hel jävla näve grus. Hur mycket utöver vanliga calls behöver man göra då? Känns som ett icke-problem.

Kyligt men artigt mellanprat?

Septique

ALT ÄR BRA!

Darn

rockit like

bumpppp

Tornf4lk

cc//

spelade två matcher på scan.tf2 var skitkul <3. join eeeet!

jukebox

broder

addarå


Last edited by jukebox,

Old_Grandma

OGizzle

scan pickup top 10 plays of the month?

Mordi

≧◡≦

Quoted from CommanderX

huske!

:DDDD

lagi

Quoted from Darn

bumpppppppp and probably gonna try to organize a figather vs scandigather tournament somewhere in the future. go play fokers.

huge

Tornf4lk

cc//

Quoted from Old_Grandma

scan pickup top 10 plays of the month?

:D granary mid, jag som medic i princip helt ensam vero och grandma hoppar på mig och dör samtidigt ^^ skitbra match!

clippen

En Skellefteå fragvideo är i planeringsstadiet just nu, när alla har fått tillräckligt många frags kommer jag försöka knåpa ihop någonting.

Spelare som aeq, norrlääänningen, stenolov, clippen, cArlsson och några andra random heroes kommer vara med i rullen!

KrullkrigareN^

nandos

Quoted from clippen

En Skellefteå fragvideo är i planeringsstadiet just nu, när alla har fått tillräckligt många frags kommer jag försöka knåpa ihop någonting.

Spelare som aeq, norrlääänningen, stenolov, clippen, cArlsson och några andra random heroes kommer vara med i rullen!

Jaha, så jag har inte tillräckligt med plats i ditt hjärta Jonatan :(

fisk

KiH
KiH

Quoted from clippen

En Skellefteå fragvideo är i planeringsstadiet just nu, när alla har fått tillräckligt många frags kommer jag försöka knåpa ihop någonting.

Spelare som aeq, norrlääänningen, stenolov, clippen, cArlsson och några andra random heroes kommer vara med i rullen!

… är det en fragvideo som har något med pickupen att göra eller med ett gäng skellefteåbor att göra? :P

Add A Reply Pages: « Previous 1 2 3 Next »